Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Razzia skat rykker ud
  • #1   3. nov 2011 Det er altså kl. 21.25 smiley

• #2   3. nov 2011 Det skal da lures en gang smiley

• #3   3. nov 2011 Ham direktøren i range roveren, var da helt til grin...

I sådanne situationer synes jeg det er helt ok, det skat har gang i...

• #4   3. nov 2011 Det er godt man kan få checket en cykel hos SKAT inden man indgår en handel med sælger, så man ikke pludselig hænger på en ny afgift for identitetsskifte....Nååhh nej de har jo en behandlingstid på MANGE uger, så er den handel jo nok gået i vasken smiley

Haha ja det er et dejligt system.

• #5   3. nov 2011 Ja, de har penge, og sørge for at skaffe mere, ved at bruge alle muligheder smiley

Jeg kan ikke få ondt i røven, når de snuppes!!

• #6   3. nov 2011 Immervæk nogle seriøse grimme bling bling kæder

• #7   4. nov 2011 hehe med fare for at blive upopulær, men det er utroligt at så mange sidder rundt omkring og glæder sig til at se nogle mennesker fejle, gå på røven mm..

Luksusfælden, Politijagten, Politistationen, Skat rykker ud.. Så kan vi samles på arbejdet omkring bordet og grine og ryste på hovedet af alle de dumme og håbløse mennesker..

• #8   4. nov 2011 Jeg skal grine... og hvorfor ikke når det er selvforskyldt? Det er vel ikke værre end at grine af Americas Funniest Homevideoes hvor folk slår sig fordi de er dumme?

Syntes det er sjaaawt, og ja, da også lidt dejligt at fryde sig smiley

• #9   4. nov 2011 Husk at mange af dem i programmet ikke er en skid bedre.

De køre rundt om sommeren og praler med deres tore bil og viser sig frem, nærmest skaber sig for at gøre opmærksom på at vi andre er "under dem" i heirakiet...

Så jeg kan kun, med god samvittighed, FRYDE mig over at de bliver taget!

• #10   4. nov 2011 fint nok, JEG synes bare det er småligt at høre hver morgen om hvordan den ene dummede sig overfor politiet, eller hende som begyndte at græde fordi hun har meget gæld..

TV programmerne har udviklet sig til en slags føde for de gribbe som fryder sig over at andre har det værre end dem selv (og så er spørgsmålet hvem der faktisk har det værst)

• #11   4. nov 2011 Haha Mirza A You nailed it.. Kunne ikke være mere enig.

• #12   4. nov 2011 Luksusfælden = Cool fordi de hjælper folk med at komme på fode igen

Politijagten = Steneren fordi det ofte ikke er de hårde kriminelle de fanger

Politistationen = Ren propaganda for politiet (er sikker på nogle wannabe betjente sidder og river den af til det show)

• #13   4. nov 2011 Luksusfælden = Cool fordi de hjælper folk med at komme på fode igen

Det er jo ikke derfor at folk ser det, folk er sgu ligeglad med at andre får hjælp, det er bare en happy ending..

• #14   4. nov 2011 der er krise ... også indenfor tv-branchen , alt med værre ulykker end dem vi selv sidder i sælger på tv.

• #15   4. nov 2011 Folk der snyder og bliver taget i det, kan man kun grine af

• #16   4. nov 2011 Hvordan ved du det mirza?
    Hvordan kender du mine, eller andres intentioner? Really?

JEG ser luksusfælder og det der program med fede mennesker der har et år til at tabe sig fordi jeg bliver så glad på deres vegne over at deres liv igen kommer på rette spor.

Og jeg tror samtidig at mange mennesker ser denne type programmer fordi det giver dem håb om at kunne ændre deres egen hver dag, IKKE fordi de fryder sig eller vil se andre mennesker have det skidt!

• #17   4. nov 2011 Men som de fleste psykologer skriver, så pålægger folk deres egne værdier på andre mennesker... så måske er det bare dig der er et skidt menneske og husk, tyv tror hver mand stjæler!

• #18   4. nov 2011 "Det er jo ikke derfor at folk ser det"

Når jeg skriver som jeg gør, så er det skrevet i flertal = der er ikke nødvendigvis tale om ALLE, men det er måske en fejlformulering fra min side.

Og jeg baserer det på at jeg ikke EEEEN eneste gang har hørt nogen sige "eeeej hvor er det godt at de kom ud af deres gæld" Snakken omhandler kun hvorvidt de er dumme og hvordan i alverden de har bragt sig i så stor en gæld..

• #20   4. nov 2011 luksus fælden er sku noget brass
    hvis man tænker sig lidt om de forhandler de pågældene folks gæld ned så de kan betale den og så de ikke får flere renter på så de kan overskue det
    jamen hov stop nu lige en gang hvem skal så betale den gæld og de renter som der nogen der har festet for
    ja det er nemlig rigtig det skal alle de mennesker der har kunne finde ud af at sætte tæring efter næring
    de har selv brugt pengene de må selv skaffe sig af med gælden
    i steder for vi andre skal betale igennen mere og mere gebyr
    jeg synes det er rent til grin

Kommentér på:
Razzia skat rykker ud

Annonce