Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Lægning af Stor formats fliser 250 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Razzia skat rykker ud TV2. Med træf fra top
  • #3   10. maj 2012 De er sgu råde i hoved nogle gange... Hvis det var min bike der først var blevet beslaglagt, og siden udleveret igen fordi SKVAT igen ikke havde styr på deres pis, havde jeg nok ikke taget det nær så roligt som ham gutten.
    Sjovt de lige har en "ekspert" til sådanne lejligheder, normalt når man kontakter dem kan man blive sendt rundt i systemet fra det ene bord til det andet uden at få svar på en hujende skid, fordi ingen ved noget (eller vil tage ansvar).. Meen så igen, så dygtig var jo så heller ikke denne "ekspert" ..

• #4   10. maj 2012 Nu ved jeg ikke hvor meget ekspert han var..

de fortæller der var en "kort" serie af yamaha maskiner der kom med 12ciffrede VIN numre..

Hallo, den ene var en thunderace fra 1998 den anden en R1 fra 2005... det er sku ikke en kort periode smiley

Det er helt sikkert at yamaha ikke har produceret en R1 med et 12cifret stelnuymmer..

Amatørnisser, det er hvad de er, omend den pågældne skat medarbejder virkede sympatisk og proffesionel.

• #5   10. maj 2012 her er en forklaring på VIN..

http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_Identification_Number

• #6   10. maj 2012 Det kan jo være det er importeret i ca. samme periode. ..altså som brugte maskiner? smiley

• #7   10. maj 2012 alexander..

Hvis de så får udstedt 12cifrede Stelnumre på det tidspunkt, så er det da først galt..

VIN / Stel numre, er en international std, på 17 cifre, og den afviger ingen producenter fra,.

Længere er den ikke....

• #8   10. maj 2012 Niklas D
    Fedt at se folk der får konfiskeret deres cykler.
    Så kan de lære det. ---------------------------------------
    Underligt du altid skal komme med Negative ting Niklas..

Flovt for skat de ikke har styr på tingene, de skulle give manden som blev udlagt som fusker/svindler en kæmpe erstatning for spild af mandens tid og for deres dumhed.

• #9   11. maj 2012 Jeg må nok give Niklas D ret..

Kan ikke se hvorfor vi andre skal betale 2/3 af cyklen i skat. Og samtidig se pænt igennem fingre med dem der ikke gør det.
    Lur mig om det ikke i sidste ende er samme skattepenge der betaler deres hospitals regninger osv. i sidste ende.

Så er helt enig i at vi alle bør hæfte solidarisk.. Selvom det stinker at kunne køre syd for grænsen og købe sammen MC / bil for 1/3.

• Jesper
    Jesper Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 7
    #10   11. maj 2012 Problemet er ikke så meget at de finder snyderne, men at de absolut skal jorde alle, og så med en smørret smil på, er lidt klamt i mine øjne..

Ham fiskeren der fik frataget retten til billigere olie, fordi at han havde tanket bilen, er jo mere eller mindre arbejdsløs nu.. Og det har aldrig været en løsning at fratage en mand sit levebrød fordi at han fusker..

• Søren O
    Søren O Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 271
    #11   11. maj 2012 Jeg kan heller ikke se at Niklas skulle have uret.
    Alle skal betale det som det koster og dermed færdig.
    Og til Morten- Hvor ser du at den anden er en R1, var der billeder af den?

• #12   11. maj 2012 Ja der kom lidt senere i klippet en R1 fra 2005... sort model.. smiley

• #14   11. maj 2012 Måske er det ikke alle som så mcisten rent faktisk ikke havde gjort noget forkert, ligesom skat røvpuler folk for de mindste fejl bør det også gå den anden vej når de laver fejl.
    Klart nok skal fiskeren have en bøde for at lave det nummer med brændstof længer er den ikke.

• #15   11. maj 2012 Jesper
    så en lastvogncheffør burde ikke kunne midste sit kørekort for så midster han sit levebrød??? eller en plastikkirur sku ikke kunne midste hans beviling for at lave dårlige eller farlige oprationer.?

kun fair folk bliver snuppet på deres maskine hvis der ikke er betalt afgift.

• #16   11. maj 2012 Ja da der er ikke noget federe end at se folk blive knaldet, måske skulle man også lave en dokumentar om folk der kører 90km/t på landevejen og får bøder, så kan vi snakke om det på arbejdet dagen efter og grine af dem hahahaha... eller noget..

• #17   11. maj 2012 Hvad sker der.... jeg er enig i alt det Niklas D skriver i sit seneste indlæg, hvem har logget ind på hans konto? smiley

• #18   11. maj 2012 Niklas - Var jeg den eneste der lagde mærke til der stod den flaske vin i baggrunden på et skraldestativ, da han hentede cyklen igen? Måske det var en undskyldning fra skat?

Kommentér på:
Razzia skat rykker ud TV2. Med træf fra top

Annonce