Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Husqvarna TE610
  • #1   27. jan 2012 Nej... smiley

Køb en KTM, Yamaha eller en Suzuki.

Søg eventuelt forum for "husqvarna"

Husky er en fed maskine, dog alt for service-krævende.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #2   27. jan 2012 Det er en ældre sag, og derfor ikke en af Husqvarnas bedste modeller med hensyn til stabilitet og holdbarhed.

Der er et par stykker til salg her på siden, men jeg ville klart gå efter noget nyere.

• #4   27. jan 2012 Vedligeholdelse, og service gør mig ikke så meget da jeg hygger mig når jeg er i værkstedet, elsker og lave noget ved cyklen og man så ved den bare spille 110% bagefter, har en masse baggrundsviden indenfor at skrue så det værtifald ikke der problemet ligger smiley

Formålet var netop og lave en motard i den prisbillige klasse, og samtidig kunne beholde min cbr 600,

kan det ikke lade sig gøre, må den jo sælges, og så er det nok noget ktm eller husaberg vi rykker op i:)

mvh
    mads

men hvis der dårlig er reservedele til dem, kan der jo komme perioder hvor den er tvunget til at fungere som kunst i værkstedet, hvilket jo ikke er så fedt, så umiddelbart er den plan skudt til jorden igen

TAK drenge smiley

• #5   27. jan 2012 hej.
    Der har lige været en råd om en crosser til gadebrug....
    Der står en del i den..

Jeg har kørt de maskiner nogle år efterhånden og har tilgode at se nogen ende med et velfungerende resultat, men har set mange sælge et ½færdigt projekt med et massivt tab til følge!

Jeg har haft netop sådan en husky med motardfælge...
    http://motorcykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=15315
    magen til satan skal man lede længe efter...
    Det eneste positive jeg kan sige om den er at den er fed at se på...

Køb nyere i et mærke som andre også kører på..
    Det gør dele nemmere at skaffe samt gør det muligt at trække på folks erfaringer...
    Der findes ingen genveje til drømmemaskinen, kun omveje...

• #6   27. jan 2012 Hov..billede 4 i linket ;O)

• #7   27. jan 2012 Jeg har en som, der står som motard.. med afgift.. den er dog delvist adskildt pt (men det kan jeg gøres noget ved)... den kan da købes for en rimelig pris, da jeg nu har købt en husaberg ..

• #8   28. jan 2012 Nygaard jeg har en TE 610 fra -98
    Den har jeg haft i 4-5 år uden de større problemer, der ryster nogle bolte løs på hver tur, men ellers ikke noget.
    Da VS cross eksisterede fik jeg motoren overhalet med alt hvad der måtte være slidt, det var nu mest fordi tidligere ejer ikke havde været god ved den, så jeg ville vide at den var ok.
    dengang sagde Villy Simon (VS-cross) at det meste var ok, skiftede dog plejlstanger, knastkæde, og div. bare for en sikkerheds skyld.

Jeg tæver rundt på baghjul hver eneste gang jeg har muligheden, og det er flere timer hver dag om sommeren, og lortet holder til det.

Du kan roligt købe en TE610.
    Dele skal jeg hjælpe dig med hvis du køber en, ham jeg handler med skaffer ALT, og jeg købte det meste af VS-cross's lager da han lukkede.

En husky er helt vild, jeg har prøvet ktm, husaberg, og andre kedelige mærker som yamaha 660. Men intet kan være med en husky selvom mange prøver.
    Og hvis du får en så tag den med ned på padborg park og giv racerne skamme.

• #9   28. jan 2012 Aarrhh. Per..

Jeg har både husky (2 stk!) og husaberg FS650.. huskyen er ganske rigtigt hurtig.. men husabergen er vildere.. det skulle den også gerne være med 10 år nyere teknik..

• #10   28. jan 2012 Ang. holdbarheden, så har Per en pointe..

De motorer er bygget til at få tæsk. Hvis man kører lange ture med konstant hastighed så holder de ikke ret længe, netop pga. af et oliesmøresystem der simpelthen ikke er dimensioneret til den slags belastning. De motorer er designet til agressiv brug dvs. mange temposkift, så fungerer de smiley

• #11   29. jan 2012 Thore jeg ser det er en meget "moderne" model husa du har dig, jeg er ikke i tvivl om at den er på nivo med husky, så det er sikkert bare ham på stolen der sætter grænsen.
    Jeg ville nu alligevel være lidt ked af at hive sådan en fin en som din bagover, det betyder ikke en S... på min gamle havelåge, og har da også extra bagskærme liggende for det samme..
    Og så kan man gejle din model nemmere en de gamle -98 modeller.

Skal du af med alt det skrammel der står husqvarna på ?? Der går jo ikke mange år før det skal på jernhandlen alligevel, der kører stort set ingen af de gamle modeller mere.
    ikke at jeg mangler noget, men så er du da af med det.

Kommentér på:
Husqvarna TE610

Annonce