1.229 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvad for et"
Hvad er det for et styr ??
Søger dette styr. Kender ikke model og mål på det. Men det er vist et mini ape ca. 25 cm høj og 1". En der har et bud på modellen, og endnu bedre ligger inde med et magen til :) SKAL være uden dim...
Søger dette styr. Kender ikke model og mål på det. Men det er vist et mini ape ca. 25 cm høj og 1". En der har et bud på modellen, og endnu bedre ligger inde med et magen til :) SKAL være uden dim...
Skrevet af: KHS - 10. jun 2016
Hvad er det for et hul
På min cbr 1000f sc24 1990. Er der et hul i højre side. Det ligner der er kommer ridt vand ud en gang. Er der en skarp skæl der kan gennemskue hvad det er/ er til?
På min cbr 1000f sc24 1990. Er der et hul i højre side. Det ligner der er kommer ridt vand ud en gang. Er der en skarp skæl der kan gennemskue hvad det er/ er til?
Skrevet af: Morten S - 1. maj 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
- build my bed 600 kr.
- Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
- Slå græs 440 kr.
- Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.442
Men, jeg har heller ingen erfaring i den retning ;O)
maj 2007
Følger: 55 Følgere: 58 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.746
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 237
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.920
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 243
okt 2009
Følger: 35 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 945
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.920
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 770
http://www.1000ps.de/testbericht-2353724-Bridgestone_S20
jul 2011
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 247
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 98 Svar: 822
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Ja eller et S12 som Henrik foreslår - det er også et dejligt dæk...
okt 2009
Følger: 35 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 945
maj 2007
Følger: 55 Følgere: 58 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.746
Dit eget forslag er jo også fint - altså hvis man kører meget på bane.
okt 2009
Følger: 35 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 945
Det er nok ikke verdens bedste dæk til regnvejr.
Holdbarheden er nok heller ikke det samme som et dæk der er hårdere, men det ofre jeg gerne for at få et bedre greb.
maj 2007
Følger: 55 Følgere: 58 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.746
okt 2009
Følger: 35 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 945
Hvad for et dæk skal man vælge