{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.263 visninger | Oprettet:

Mikkel U
Mikkel U
Tilmeldt:
2. maj 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Forsikring {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg ledt det meste af forummet igennem for at finde nogle mulige fifs angående forsikring af cyklen. Jeg har aldrig forsikret en motorcykel, men har haft bil siden jeg blev 18, hvilket er 8 år siden...

Cykel info: Suzuki Intruder 750 fra 85 (måske)

Er der nogle selskaber der er billigere end andre med sådanne gamle cykler?
Får man rabat hvis man er medlem af en klub eller lign?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring
  • #1   5. mar 2012 Jeg vil anbefale dig at ringe rundt. Du kan presse dem i pris, hvis du flytter dine andre forsikringer med.

    Jeg har selv GF og de er rimelig billige(ansvar)

    TOP Danmark har 20% hvis du er medlem af Touring Klubben.

    Men ring rundt - det får du det bedste svar ud af.


  • Mikkel U
    Mikkel U Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   5. mar 2012 Tak, det har jeg også gjort utallige gange med mine bilforsikringer (havde 2 biler)

    Problemet er nu at jeg ikke har biler forsikret mere, og kun en ulykkeforsikring, da ham jeg bor hos har vores fælles indbo, dette gør så at jeg ikke kan ringe til dem og presse dem, da jeg ikke har noget at presse med mere smiley


  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 77
    #3   5. mar 2012 Ring til Mondux
    De er så billige at du ikke aner at du betaler forsikring på din motorcykel..

    Jeg er lige blevet 25, og skal nu give 1800,- årligt for min CBR600

    Mondux.dk

    Og lige til sidst, jeg arbejder der ikke.. men der er mange penge at spare, istedet for at henvende sig til de "store" forsikringsselskaber..

    -
    Peter


  • #4   5. mar 2012 prøv mondux forsikring de plejer have nogen rigtig gode priser

  • #5   5. mar 2012 Eller Topdanmark. Og er du ikke medlem af MTCK så skynd dig at melde dig ind ligemeget om du vil forsikre ved Topdanmark eller ikke.
    Du får mange fordele og rabatter samt10 rigtigt gode blade om året , fantastisk at det kan gøres for 190kr om året i 2012...
    Mvh Peter S
    Peter´S Køreskole
    Nørresundby


  • #7   5. mar 2012 hvis den er fra 85 er det en "klassiker" og kan derfor forsikres billigere , så derfor søg på klassisk forsikring.

  • #8   5. mar 2012 Jeg tror ikke jeg påstod Topdanmark var billigst , men et forsøg vær kommer selvf også an på hvad for en type mc man har. og så skal man samtidig undersøge hvad man får for pengene , tit hænger pris og kvalitet sammen.

  • Mikkel U
    Mikkel U Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #10   5. mar 2012 Mange tak for de gode svar, jeg vil ringe lidt rundt og spille på at det er en Klassiker smiley

  • #11   5. mar 2012 man kan ikke ringe rundt og spille på det er en klassiker ! det er enkelte selskaber der har denne ordning ,

  • #12   5. mar 2012 Jeg har også ringet rundt til nærmest alle forsikringsselskaber, og fået priser imellem 5 og 20 tusinde på kasko på min Gsxr 750 k7. Gf var billigst med den gamle cykel, men nu var der penge og spare på både bil og mc hos tryg, naturligvis som helkunde.

  • #13   5. mar 2012 problemet med en klassiker forsikring er at man skal have en bil ved siden af. Men det kan der måske fifles ved, man skal bare skrive nummeret på pladen af bilen, og det kunne vel være forældrenes bil man skriver.

    GFs klasiker forsikring koster 503 kr årligt


  • #14   5. mar 2012 Prøv if, de har en Suzuki forsikringsaftale. Prøvede for sjov at taste en Intruder 7½ fra '85 ind, det blev 3255 årligt med kasko.

  • #15   5. mar 2012 de gange jeg har haft en suzuki har jeg altid brugt If, da de har et samarbejde med suzuki danmark og man automatisk starter som super elite.

    ved ikke om der er nogle fordele i forbindelse med at det er en klassiker - hvis du kan næjes med ansvar, skulle jeg mene at gf er nogle af de billigste.


  • Mikkel U
    Mikkel U Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #16   5. mar 2012 Jeg skal bare have ansvar regner jeg med, jeg ringer rundt nu her, så opdatere jeg lige tråden med outcome smiley

  • #17   5. mar 2012 Du kan også prøve købstædernes forsikring de er billige , og dækker hvis der er brug for det , gir selv 4634 kr for en Gsxr 750k7. Med kasko,

Kommentér på:
Forsikring

Annonce