{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  syn af veteran mc
  • #1   13. mar 2012 Der er som sådan ikke lempede krav .Men de skal opfylde krav til den årgang de nu er fra.Fourening er ingen problem.
    Og ja de skal normalt synes ved omreg.


  • #3   13. mar 2012 Det er det sammne.

    Men de kigger altså ikke ret meget på veterancykler.
    Da min Heinkel var til syn kiggede han bare på den. Han rørte den ikke engang, eller hørte den igang.


  • #4   14. mar 2012 En veteran skal ikke opfylde moderne krav til bremser, lygter, udstødning o.s.v. Udgangspunktet er at det skal være i bedst mulige stand. Kommer du med den i pæn stand og der ikke er slør nogen steder så går den også gennem. Det er en skrøne at man skal komme med den møgbeskidt og rusten for at få lavere afgift, afgiften er en procentsats af salgsprisen da den var ny. Der justeres ikke for inflation, valutakurs og den slags. Min kostede 1200 rubler i 1967. En rubel var lig en dollar dengang, men i dag er den 25 øre, så den faldt under bagatelgrænsen på så vidt jeg husker 400 kr.

    Da jeg kom med min, ville han slet ikke køre på den, han ville ikke engang køre den ind i hallen, så han fik en tur i sidevognen rundt om synspladsen. De checkede om lyset virkede, hvor meget frigang der var i bremserne, om ledningerne var bundet pænt op og den slags, og om stelnummeret passede. Så var den ged barberet.
    Russiske køretøjer der har været offentligt ejet har ikke indhugget stelnummer, men en påskruet plade. Man skal lige hugge nummeret i inden man kommer, ellers er det et omsyn.

    Det betyder ikke man skal slæbe hvad som helst igennem, for man skal huske på, at selvom det er sjovt at lege med de her gamle MC, så leger vi med dem ude i den almindelige trafik. Den almindelige bilist ved ikke, at på en gammel MC er bremsning noget man helst planlægger sig ud af, ved at sørge for at holde god afstand og køre med omtanke.


  • #5   21. maj 2012 er der så nogen der, kan fortælle mig og hornet skal virke på en veteran mc

Kommentér på:
syn af veteran mc

Annonce