720 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Fantastisk service i brønshøj! Fantastisk service i brønshøj!

Efter at have haft maskinen nede og ligge var der opstået et akut behov for en fodhviler og en ny bremsepedal. Jeg ringede til Suzuki i brønshøj og 30 minutter senere havde jeg et nyt sæt monteret på cyklen og en cola til at komme mig over den uheldige episode.
Synes bare lige jeg ville dele det med Jer, da man tit ser så mange artikler omhandlende dårlig service. Da der er en politik omkring firmaer nævnt ved navn, undlader jeg dette.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fantastisk service i brønshøj!
  • #1   7. apr 2012 Fin service. Altid rart med positive historier ... smiley

• #2   7. apr 2012 godt du-i ... ikke kom til skade..

og
    godt med den gode service du fik i den butik..

mvh

• #3   7. apr 2012 lad mig gætte på, at du har været hos Ib i FA-moto, Der er sgu check på bollen:-)

Og så var det godt, at du nøjedes med skader, som penge klarer:-)

• #4   7. apr 2012 Knud - præcis! han er satme en fin fyr! jeg var helt chokeret over deres service niveau... det var så meget anderledes end hvad man normalt havde forventet!..

• #5   7. apr 2012 Fedt smiley ... Super positiv historie .. skønt at få hvad man gerne ivl ha´

• #6   7. apr 2012 Det er sku service, det er mere man kan sige om en vis suzuki forhandler med åbent hus her i påsken et sted på djævleøen. Hvor åbent det var kan man så diskutere, han gad i hvert fald ikke åbne døren 5 meter fra ham til nogle shims, da reservedele først åbnede her tirsdag. Mage til snobberi.

• #7   7. apr 2012 Dejligt at høre smiley

Lige en service information - Der er ingen regler herinde, der forbyder positiv omtale af en forhandler, med navns nævnelse. Det er kun decideret reklame eller udhængning, tilsvining etc. der ikke er tilladt smiley

• #8   7. apr 2012 Ja nemlig - ville gerne have delene hjem hurtigt og havde forhørt mig andre steder.. der var der op til 6 ugers leveringstid. FA Moto tilbød sågar at skralde delen af en af de andre cykler der stod.
    Det er selvfølgelig ikke andres forhandleres skyld at leveringstiden figurerer som værende meget lang, i systemet. Men lige den ekstra service og holdning med "så skralder vi det bare af en anden", det giver bare et ekstra plus!. Det bliver ikke sidste gang jeg kommer der! smiley

• #9   7. apr 2012 Suzukiforhandlere er nok generelt bedre:) var også til mini service med min for 1 måned siden. Olier og filtre blev skiftet, og kæde og kobling blev justeret samt den blev lige tjekket igennem visuelt. Mekanikeren brugte næsten 2 timer, og 2,5 liter olie og et par filtre. Jeg ventede på det blev lavet, så jeg kiggede ham lidt over skulderen.
    Da han var færdig skulle der betales, 350 kr. 'Det var rart med lidt selskab, og så klappede du min hund!' Det er jo det der gør man kommer igen. Der er nok mange flinke folk rundt omkring:)

• #10   7. apr 2012 Hvor var det du fik lavet service? skal nemlig have lavet 1000km service inden så længe, så kunne godt bruge en god pris smiley

• #11   7. apr 2012 Suzukiforhandlere er nok generelt bedre:) var også til mini service med min for 1 måned siden. Olier og filtre blev skiftet, og kæde og kobling blev justeret samt den blev lige tjekket igennem visuelt. Mekanikeren brugte næsten 2 timer, og 2,5 liter olie og et par filtre. Jeg ventede på det blev lavet, så jeg kiggede ham lidt over skulderen.
    Da han var færdig skulle der betales, 350 kr. 'Det var rart med lidt selskab, og så klappede du min hund!' Det er jo det der gør man kommer igen. Der er nok mange flinke folk rundt omkring:)

• #12   7. apr 2012 Hov, der kom lige et indlæg mere..
    Nåh, men det er i Århus, så er måske ikke så aktuelt for dig?

• #13   7. apr 2012 Nej der er lidt langt hehe... men set i lyset af, at Enghave motor vil have omkring 2200 for det, er det næsten værd at køre efter.

• #14   7. apr 2012 Jeg fik også lavet et rigtigt service for 1 år siden, det kostede også 1700 kr. Så går ud fra de smører/tjekker/strammer noget mere en mit bette service. Jeg ved mine bremser også blev tjekket igennem sidst, dem rørte han ikke her.

• Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

Emner: 6 Svar: 188
    #15   7. apr 2012 Palle M.
    Hvorfor ikke få det lave hos ham der yder god service?

• #16   7. apr 2012 Leif - det bliver højst sandsynligt også den løsning jeg går efter. Eneste grund til andet, skulle være at der er lavvande i pengekassen smiley

• Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

#17   7. apr 2012 Og det hedder (lavet).. Lidt til stavepolitiet smiley

• Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

#18   7. apr 2012 Ok. Men jeg synes det lyder som om, at han fortjener Dine penge smiley

• #19   7. apr 2012 Leif - bestemt! kan jeg skrabe de 2000 sammen, så bliver det uden tvivl der.. ellers må jeg vente lidt og så køre det mindre her i starten af sæsonen smiley

Kommentér på:
Fantastisk service i brønshøj!

Annonce