1.041 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

ny og køb af mc ny og køb af mc

Hej MCG.

Jeg er ny med mc og har kigget en "hel del" rundt omkring for at finde ud af hva jeg ska ha mig af cykel. jeg vil gerne ha en hvor jeg ka ha min kæreste med bag på, men det er stadig en cykel til "mig" hvis i forstår.

så ville høre jeres forslag/meninger

har kigger på den nye Suzuki GSR 750 2012.
100.000kr og kasko for ca. 4500kr

Honda CBR 600 f sport 2005.
80.000kr og ca. 6000kr for kasko

Og en suzuki gsx-r 600 2005.
34.000kr gennem flexleasing og kasko på en cykel uden afgift er jo ikke så dyr, for eller blir kasko for dyrt på en racer.

MvH. Glenn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny og køb af mc
  • #1   6. maj 2012 den nye gsr 750 er FED

• #2   6. maj 2012 ja er også ret vild med den selvom der er et par småting der lige ska fjernes/påsættes udstødningen ødelægger hele cyklens udseende og halen ska skiftes ud med en mindre, sidespejlene er for klosede og en underkåbe ville også klæ den :o)

ville gerne kunne købe Freegun versionen men ka ikke finde et sted de sælger den, for så er den præcis som jeg vil ha den dog blot med en carbon udstødning istedet for titan. (kun pga. farven ville passe bedre)

• #3   6. maj 2012 ja er også ret vild med den selvom der er et par småting der lige ska fjernes/påsættes udstødningen ødelægger hele cyklens udseende og halen ska skiftes ud med en mindre, sidespejlene er for klosede og en underkåbe ville også klæ den :o)

ville gerne kunne købe Freegun versionen men ka ikke finde et sted de sælger den, for så er den præcis som jeg vil ha den dog blot med en carbon udstødning istedet for titan. (kun pga. farven ville passe bedre)

http://acidmoto.ch/cms/content/news/2012/01/14/suzuki-gsr750a-freegun-edition-bang

• #4   6. maj 2012 Drop leasing. Det er alt for dyrt. Køb kontant og drop kasko. Det er begrænset hvad det koster at lægge en Gsr ned..

• #5   6. maj 2012 GSR_ 750
    Har prøvet den nogle gange fordi jeg også kiggede efter anden cykel her i foråret, og den var med på listen lige til det sidste.

lækker cykel, utrolig let at køre så den er ideel for en begynder, og så har den kræfter nok til du ikke lige bliver træt af dem med det samme.

• #6   6. maj 2012 få styr på din pris på forsikring ring til dem og hør hvad de forskellige koster og så ud og prøv nogle cykler

• #7   6. maj 2012 Tjaeee, personligt er jeg ret vild med Yamaha FZ8.
    Glem GSXR hvis passagerkørsel er vigtigt. og glem det med leasing, det er alt for dyrt.

• #8   6. maj 2012 tak for svarene men forstår ikke hva i mener med at leasing er for dyrt ? køber cyklen i tyskland så det min bare uden afgift, så køre jeg den gennem flexleasing og gir dem 5000kr og så koster cyklen mig ca 1000kr om måneden og 400kr i forsikring det sku da ret billigt for at køre kasko på en cykel der ville koste 20.000 ca. ellers.

Mvh. Glenn

• #9   6. maj 2012 Tåbeligt at poste penge i et leasing firma for en cykel som kun koster 100k det billigste i længden er at købe den kontant og nøjes med ansvar. Og så køre når det passer dig. Og ikke kun de mdr der er betalt afgift.. Leasing pengene er spildt hvis du ikke selv betaler rest afgiften inden den skal udskiftes.

Leasing er blot endnu en måde at få folk til af købe noget de egentligt ikke har råd til :-))

• #10   6. maj 2012 Overvej lige en som min eller bedre endnu MIN: den kan damen også sidde ordentligt på.

Kommentér på:
ny og køb af mc

Annonce