Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken ATV skal man vælge?
  • Jørgen K
    Jørgen K Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #1   28. jun 2012 Har en rigtig fin Suzuki king quad 750 ccm årg 2008 til salg, var det noget ?

• N B G  L
    N B G L Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 70
    #2   28. jun 2012 Hvad skal den koste?

• #3   28. jun 2012 Arbejds ATV eller racer ?

• #4   28. jun 2012 Hva skal den bruges til ? Skal der plader på osv?
    Har han ikk nogle krav?.

• N B G  L
    N B G L Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 70
    #5   28. jun 2012 plader er ligegyldigt, det er bare legetøj til marken.

• #6   29. jun 2012 LinHai er et fint valg ellers Honda smiley

• #7   29. jun 2012 @f1ndus....

Så så man lige at du anbefalede Linhai... Traktor grossisten P.Lindbergs Kinesiske Yamaha kopi.. Dette råd kan jeg ingenlunde bakke op om, Jo vist er de en anelse bedre end dem som skagen pocketbike sælger, men heller ikke mere end en anelse.

Valg muligheder er Suzuki-Yamaha-Honda og artic cat + can am. ( de sidste 2 kan være svære at skaffe stumper til i en fart.)

Kavasaki er også begyndt at lave atv. men ses sjældent i danmark.

Skal det være kombineret arbejde og sjov hele året så er en af 4wd modellerne absolut at foretrække. 2 wd i sne er intet værd og de kan ikke trække en trailer eller en kælk.

Brugerens str og alder spiller også alvorligt ind. 250cc bliver hurtigt fysisk for lille smiley

Køre selv Yamaha grizzly 350 irs 4wd

• #8   29. jun 2012 jeg har ik oplevet nogle størrere problemer med LinHai'erne

men forretrækker dog stadig selv honda.

• #9   29. jun 2012 Har god afaring med yamahe. Køb for Guds skyld ikke nogen kineser.

• #10   29. jun 2012 Kineser er kun for skruefreak´s, ungernes kineser crosser kører nu på 3. kobling og den er stort set kun brugt til lidt græsplæne fræs og det er endnu ikke lykkedes mig at få gang i den kineser atv vi fik foræret...

• #11   29. jun 2012 Kinøjser er altså ikke så skide godt. Min fars nye Dorton har kørt under 100 KM og der er allerede meeget slør i bagsvingeren. Den blev også leveret med helt mørnede kineserslanger, som skulle skiftes inden vi kunne køre. Kineser er herligt!! Men det er jo faandme og billigt!

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 1
    #12   2. jul 2012 Kan kun holde med de folk der fraråder at købe kineser ATV "det er sku fusere næsten allesammen" Og ja igen hvad man vil bruge den til. Da jeg skulle købe læste jeg en masse om det og forhørte mig hos forskellige mennesker der kører ATVér af forskellige modeller og jeg endte ud med en Honda for de kører bare time efter time og der er "aldrig" mak med Hondaerne og det er kun olie skiftet for hver 100timer der koster "TRX250ccm" kører med direkte kardan træk ind i motor, alt er helt lukket så der ingen bøvl er selv efter kørsel i vand/blæver en hel dag.

Har en bekendy der har en Honda TRX 250 fourtrax fra 98 der har kørt 16.500km. og han har intet kostet på den bortset fra olie ved skift. Og selvfølgelig er en 4wd stærkere men 250éren kører nu fint i masser af sne og kan nem trække en bobslæde/trailer fuld læsset med elmetræ mm. + de er noget mindre fysiske og dermed sjovere at lege på på små/snævre baner smiley
    Men selvfølgelig er en 4wd noget stærkere "dyrere"

Kommentér på:
Hvilken ATV skal man vælge?

Annonce