6.318 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Hvilken Atv skal jeg vælge Hvilken Atv skal jeg vælge

Som overskriften siger søger jeg en ATV. mit behov er underholdning til 2 drenge på 6 og 8 år. så det skal ikke være en 500 cc. det jeg søger skal være en driftsikker og stabil maskine, kan ikke selv skrue på den. mit budget er max kr 18000- har i nogen gode forslag. ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken Atv skal jeg vælge
  • #1   6. dec 2013 Find en Yamaha 350 grizzly 4x4 den har slyngkobling og er super sjov for alle fra 10år og op. Den koster måske lidt over dit budget, med det spares ind i de reperations udgifter du ikke får smiley

Med mindre man vil køre på bane er 4wd et must, uden træk på alle ruller er den intet værd om vinteren, og det er der det er aller sjovest at køre atv.

Har lige udskiftet min 350er med en 550er. men den har for mange muskler til en alm 10 årig knægt smiley

• #2   6. dec 2013 Jeg har sådan en her stående, som passer fint til 6 til 8 årige Texas atv 125-4.
    http://www.texas.dk/reservedele/off-roader-atv/125-4-150-4/?productgroupsubid=68

profilbillede
  • #3   6. dec 2013 Jeg ville til enhver tid, vælge en med diff. på bagakslen!

• #4   6. dec 2013 Den gule Texas har ikke diff på bagakslen, det er vel også mest nødvendigt på asfalt, en housung te450 har f.eks. ikke diff.
    Texas'en har en 7kw Honda gy6 motor med cvt gear, og det er rigeligt til at lave en doughnut selv med mig på, så den er alt rigelig til 6 til 8 årige.
    Det er din for 3k.

• #5   6. dec 2013 kender ikke de forskellige mærker.. men enig med brian s.. ska det virke og være rigtigt sjovt, SKA det være med 4x4.. ps.. fedt at du køber sådan legetøj til ungerne, så de lære hva motor er fra barns ben smiley mvh hc

• casper a
    casper a Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #6   6. dec 2013 jeg ville finde en suzuki ltz250. den er utrolig nem og køre, minimal vedligehold er bla med kadan træk, jeg har haft 2 af dem og jeg har aldrig skiftedet andet en service dele på dem

• #7   6. dec 2013 Lad være med, at købe billig kina bras, det dur bare ikke. Find en suzuki, eller anden fabrikat, det vil spare dig i længden.

• #8   6. dec 2013 Syntes godt nok de er dyre ifht cykler uden afgift..

Hvad med til de helt små, som er noget ordentligt? Tænker 1-5år

• #9   6. dec 2013 Til de helt små er loncin 50cc kitten en rigtig fornuftig maskine, den er godt pakket ind og med fjernbetjening til at afbryde.
    Til de 6-8 årige ville jeg klart gå efter en suzuki lt80.

Det er efter min mening dybt useriøst at foreslå en 250ccm ræser til en 6 årig knægt - lad nu vær! Der sker altså ulykker og går ud fra du gerne vil beholde dine unger!
    Og køb så noget ordentligt udstyr (min. Hjelm, nakkekrave, kørestøvler og brynje med front/rygbeskyttelse) har du råd til at give dem sjovt legetøj har du også råd til udstyrret - ellers glem det...

Håber du finder noget fornuftigt, med det budget burde det være nemt at finde en god brugt maskine og noget sikkert udstyr smiley

• #10   6. dec 2013 Hvordan er loncin ifht holdbarhed?

• #11   6. dec 2013 Knægten har haft en et halvt års tid og synes umiddelbart den er fin. - der er ikke noget i stykker endnu. Eneste der er, er at det ikke er nogen hurtig maskine, men til de mindre er den fin. Den kan køre omkring de 30 km/t - hvilket er rigeligt til en 3 årig knægt, men når han bliver en 4-5 år bliver det nok suzuki 50ccm eller 80 der skal til.

• #12   7. dec 2013 Kunne være man skulle finde en loncin brugt eller importer hvis muligt

• #13   7. dec 2013 Hvorfor ikke bare starte på en lt50 ?? Ingen bøvl. Og køber man brugt er der stort set ingen værditab ..... Det kitten/p lindberg skrammel køre ikke ret godt, og eneste succes kriterier er om det kan startes eller ej.. Og når vi er nede i 50cc maskinerne så er pris forskellen dæleme ikke stor...

• #14   7. dec 2013 Hælder også mest til Lt-z50, men syntes ikke rigtig der er så mange til salg.

• #15   7. dec 2013 Vil gerne medgive at man selvfølgelig får en meget bedre maskine med suzukien, det er klart. Men til prisen, synes jeg loncinen er en ok maskine til de helt små. Den er slet ikke at sammenligne med mange af de andre kinøjsere til 2500 uden afskærmninger, mulighed for reservedele osv. Men den er selvfølgelig ikke top klasse - det er suzukien til gengæld.

• Egon H
    Egon H Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 1 Svar: 2
    #16   3. jul 2016 Hvad køre den model på af benzin der er oppe i toppen en texas atv

• Egon H
    Egon H Tilmeldt:
    jul 2016

Følger: 1 Svar: 2
    #17   3. jul 2016

profilbillede
  • #18   4. jul 2016 Det er en 4 takts motor, den kører på alm. ikke olieblandet benzin.
    Motoren er en honda GY6 kopi.
    Den du viser på billedet er kun på 50ccm, om det er en 2takts motor ved jeg ikke.

Kommentér på:
Hvilken Atv skal jeg vælge

Annonce