Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er det blevet farligere at køre mc?
  • Jørn L
    Jørn L Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 2 Emner: 5 Svar: 74
    #2   6. jul 2012 Nu er det jo ikke mig der er modkørende..

• #3   6. jul 2012 Vibralys skulle være lovligt på MC. Så ved man det er en MC og ikke bare en bil der er langt væk.

• #4   6. jul 2012 Ved ikke om det har blevet farligare, men billister/andet har jo altid missbedømt en motorcykel, lige meget om MC'iste køre lovlig hastighed. I dagnes nutid med alt arbejde, hus, familje mer generel stress tror jeg.

Men igen køre man med sundt fornuft, hovedet ovan på hovet så at sige, kan man da selv minske risikon for ting som sker. Og som John P nævner lidt, holde sine egen egenskaber ved live lidt bedre en normal måske smiley

Men desværre har det i nogen perioder være temmligen mange påkørsler/dødsfald, så ja pas godt på jer selve derude. Samt som Bjarne F siger, den gule vest ihvertfald når/hvis man køre i de mørkerer timer, forhåbligt med reflexer og alt at man bliver lidt mer synlig på vejen.

• #5   6. jul 2012 Det har altid været mere udsat på en mc end i bil,men hvis man hævder sin ret så dør man sku i trafikken nogle ganske få regler reder liv
    1 vær synlig
    2 vær ops på sideveje
    3 brug det rigtig sikkerhedsudstyr

• #9   6. jul 2012 Yes. Stol ikke på andre end dig selv. Skid på hvad reglerne er - folk overholder dem alligevel ikke. Kør som om alle de andre er debile - for det er de ofte...

• Jørn L
    Jørn L Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 2 Emner: 5 Svar: 74
    #10   6. jul 2012 Don T- John P
    Hvad er fornuftig placering i trafikken,hvis en modkørende kommer bragende i overhalingsbanen?

• #12   6. jul 2012 jeg synes nu at der er kommet mange uopmærksomme trafikanter på gaden,som har travlt med alt andet at køre bil eller hvad det nu er.Har flere gange ligget i overhalsbanen og være ved at passere en bil som lige pludslig trækker ud foran en.Der har det tidt været pga af bilisten snakker i håndholdt mobil telefon.Og tro mig så bliver kennyboy tosset så må de lige have finger.Nu er det 33 år siden jeg tog kørekort og jeg synes det er blevet slemt med folk at respektere hinanden.Der er ikke den samme tålmodighed tilstede mere.Plus egoismen er steget stødt.Nu er det ikke for at virke gammelklog,men der er virkligt sket et holdningsskift i forhold til den gang

• #13   6. jul 2012 Bilerne er sikkert FOR komfortable, så man glemmer man faktisk kører bil - og ikke bare sidder og hygger i sofaen.

• #14   6. jul 2012 bare kør på en BMW R model med sort dragt og hvid hjelm så er der fri bane hele tiden smiley

• #15   6. jul 2012 Bilerne har bedre køreegenskaber end nogensinde, vejene er bedre, og de generelle hastighedsgrænser har aldrig været lavere, og som følge deraf har bilisterne aldrig været mere uopmærksomme.
    Der er kun een vej frem: Hæv de generelle hastighedsgrænser udenfor byzone med min. 50%. Så vil folk også have respekt for lavere skiltede grænser, hvor det er påkrævet.
    Indtil det sker, så glem alt om at "være synlig", og gå ud fra at vi er usynlige, og at alle er ude på slå os ihjel. Kør med autoritet, vis hensigt og udnyt det super HK/vægt forhold vi har.
    Undgå at være "sitting duck". Vær den der bestemmer.
    God sommer.

• bo J
    bo J Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #16   6. jul 2012 hej jeg har Vibralys på har ikke det problem mere folk tror jeg kommer med 250 km når jeg kører 80 km på grund af lyset og folk siger det er trals at se på og der lys lovligt at kører med

• #18   7. jul 2012 tror problemet er i danmark, at folk køre i deres egne tanker. bla fordi vi har så meget styr på vejene, røde lys der fortæller hvornår vi skal stoppe, hvide streger vi overholder. samt de fleste køre efter reglerne. jeg falder normalt i søvn når jeg køre bil, fordi man simpelthen slår hjernen fra. det er normalt altid når der sker noget anderledes at ulykken sker. har været i udlandet hvor folk bare køre, ingen lys, streger osv bliver overholdt. dernede køre man bare efter hvad man nu mener der bedst, samt der sker noget unormalt hele tiden. og det indretter folk sig efter. de fleste gange når folk er i vejen. styrer man bare udenom, hvilket der vil være normalt for dem der oplever det tit.

Kommentér på:
Er det blevet farligere at køre mc?

Annonce