1.276 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

"Ny på MC" "Ny på MC"

Hej

Jeg har tit set spørgsmål fra nye mcister der spørger til de samme ting, enten om hvilket mc de skal vælge, tøj eller andre ting man som ny tænker på.

De ved måske heller ikke, eller gider lede efter det i emneoversigten og derfor spørger de til det.

Kunne man derfor ikke lave en "Ny på MC FAQ" under emner forumoversigt som linker til diverse newbie spørgsmål?

Bare et forslag jeg ikke ved om har været op at vende før.

Kunne jo have kigget i forumoversigten smiley

Er der en admin, eller andre der kan belyse området...

Takker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Ny på MC"
  • #1   7. aug 2012 Uffe det er faktisk en god ide - men det vil indebærer, at der skal laves noget om på siden - og der kan de gamle rotter ikke lide... smiley

• #2   7. aug 2012 nettet er et stort hav med ALT muligt tænkeligt info.. lige nu kan man vælge at skrive "nybegynder" i forum.. men det vælger man at lade være, hvis der var en rubrik hvor der stod nybegynder så tror jeg ikke det ville gøre nogen forskel, de fleste ved ikke engang hvor brugerbetingelserne er..

• #3   7. aug 2012 birger O: Det syntes jeg også smiley
    Mirza A: Jeg kan se hvad du mener og jeg ved at det at lave om på noget kan være svært for nogle, men at lave et enkelt emne mere kan vel ikke være det store og skabe problemer. Tror/håber jeg

• #4   7. aug 2012 Jeg syntes det lyder som en god ide, det ville osse være godt på mange af de andre gallerier smiley

• #5   7. aug 2012 Super ide Uffe, men skal nok læges in under det velkomst topic så admins også kan besvare dit spørgsmål og læse det generelt. smiley

• #6   7. aug 2012 Så kunne man lave en side med "ny med henblik på xxx" om alle emner. Hvis du søger information om et eller andet emne, så kan man nok finde det hvis man gider gøre sig den ulejlighed at søge efter det. Jeg tror stadigvæk der vil komme en masse af de sædvanlige indlæg og så kan vi henvise til punktet "newbies".

• #7   7. aug 2012 Syntes også ideen er god..

Problemet ligger dog stadig i at præcis samme tosser. Ender med at blive ved med at oprette tråde.. Eftersom de tydeligvis ikke magter at google eller søge 2 minutter på nettet før de forventer at få andre til at søge eller løse problemet for dem.

• #8   7. aug 2012 Nick: Det er ligenøjagtig det problem og hovedet på sømmet jeg mener. Jeg tror dog bare man kunne hjælpe flere folk ved at omtalte dette forum eller i en velkomstekst når man opretter sin profil som evt linker til FAQ.
    Jeg ved der kan være mange man ikke kan ændre i forhold til selv at lede efter svarene, men kan man vejlede resten ville det være en stor hjælp.

• #9   7. aug 2012 Eller bare en forum-kategori der hedder "Ny på MC" el. lignende. Bør være lige til højre-benet! Så kan viden og "dumme" spørgsmål jo forholdsvis nemt skimtes igennem af nye MC'ister!

• #10   8. aug 2012 kanon ide

• #11   8. aug 2012 Men det bliver bare ikke til noget, der er jo ingen der læser med her.. Man skal kontalte bazoom med evt ideer

• #12   8. aug 2012 Så får Bazoom sgu en mail smiley Takker for de opbakninger der er pt...

Kommentér på:
"Ny på MC"

Annonce