{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sv1000s
  • #1   8. aug 2012 Børne sygdomme skal du ikke regne med. Gennemprøvet og pålidelig model. Jeg synes at Sv1000'eren er en smule mere uhandy og klodset i sving end 650 men har selvfølgelig meget mere power.

• #2   8. aug 2012 hej tak for info smil,ja den er mere klodset men jeg køre længere ture og var lidt træt af motor kraften tak

• Thomas  O
    Thomas O Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #3   8. aug 2012 Kom du bare igang med at find dig en SV1000. Har lige købt en naked udgave i foråret og den er s.....sjov. Jeg var nede hos Suzuki i Næstved for at få frisk olie på den og snakkede lidt med mekanikeren. Det eneste han lige kunne nævne var, at der på de sene årgange havde været nogen tilfælde med en bolt nede i gearkassen som kunne vride sig lidt løs så der kom småryk når man gav gas. Men ellers skulle det være en solid maskine der kunne tåle en masse gas:-)

• #4   8. aug 2012 1000'eren er lidt grov. Det er et temperament spørgsmål. Nogen er til brutalitet andre mere til symaskiner smiley

• #5   8. aug 2012 hej thomas ja men kikker løs.vil gerne skifte nu og har lige solgt min nu så der er stadigvæk nogle md endnu.uha så håber jeg ikke jeg får en med det bolt problem men er det noget man kan forebygge eller ?

mvh Anette

• #6   8. aug 2012 Synes sv1000 er en SKØN maskine.. Go go

• #7   8. aug 2012 Er selv skiftet fra sv 650s til sv 1000s og elsker bare dens rå muskel kraft. Er super glad for min. Ja ok, 650'eren er nemmere at køre med i byen og med lave hastigheder, men elsker at lade mit kilo svin trække mig afsted helt fra bunden af.

Mvh.
    Lars

• Stich
    Stich Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 10 Følgere: 8 Svar: 26
    #8   8. aug 2012 Har haft dem begge:) Syntes 650er,en gjorde det helt fint, først efter 160 man mærker forskellen;) Men storebror trækker som en hest, selv med en voksen bag på!

• Thomas  O
    Thomas O Tilmeldt:
    aug 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #9   8. aug 2012 han fik det til at lyde som en bagatel. De havde bare spændt den igen og så havde de ikke hørt mere fra ejerne. Så du skal ikke tænke så meget over det smiley
    Fedt at du allerede har solgt din cykel. Der er allerede billige maskiner til salg rundt omkring når nu sommeren (allerede) er ved at være slut. Hilsen Thomas

• m.t.
    m.t. Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Svar: 24
    #10   8. aug 2012 Syntes en sv 1000 er død fedt bund træk op til 150 der efter står den stille
    men de køre og holder fint

• #11   8. aug 2012 syntes den er død fra første omdrejning

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #12   8. aug 2012 Jeg mener nu nok at have været over 150 på min 1000 - så helt stille står den ikke.

Det er ikke en superbike, så man er jo dum hvis man forventer superbike præstationer af en V2 med 124hk.

De har ingen børnesygdomme som ikke er rettet nu.

• #13   9. aug 2012 Sv 1000 eren har også lidt problemer med utætte koblingsslavecylinder ellers ikke mere end andre, jeg er meget tilfreds med min...

• #14   9. aug 2012 Jeg har selv haft en SV1000S, og SAVNER DEN..!!!! Men køb en med powercommander på, og evt. gipro, det giver meget bedre motorgang i byen og mere optræk smiley

• #15   13. aug 2012 hej, min er til salg, har powercommander, gipro, og en masse andet. Vigtigst er at bolten i koblingen er lavet. Fik ny koblingsskål ved 13000 km, daden havde været løs. Derefter sættes den fast med lock tite. Vordingborg mc har lavet det hele. Det kostede.... Kig min profil. Den kan køre både som n model og som s model. Jeg har haft den 2 år, og den kører kanon!

tlf 42423262

• #17   5. nov 2012 Har selv haft to stk SV 1000nere og det er rigtig fede cykler, skiftede til busa for nogle år siden og det er også en fed cykel men ikke så sjov i svingené som SVeren

• #18   5. nov 2012 Købte en SV1000S i sidste uge smiley
    Kig evt i min profil Anette..
    Hvis du er lidt skrap til at forhandle, kan du få MEGET for pengene nu!

Kommentér på:
sv1000s

Annonce