{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så var det min tur!
  • #1   10. sep 2012 Tillykke!
    Er selv igang, og skal til Teoriprøve her den 17.. slutningen af sesson, meeen så har jeg vinteren over til at føre de store streetfighter-planer ud i livet smiley


  • #2   10. sep 2012 Tillykke med det! smiley

  • #3   10. sep 2012 tillykke

  • #4   10. sep 2012 Nice... velkommen på vejen..
    Tag til et MC-træf og oplev hvad MC-verdenen virkelig er smiley


  • #5   10. sep 2012 Fedt.. Kan tydeligt huske min første tur:-) Feeeeed fornemmelse

  • #6   10. sep 2012 Tak til jer alle smiley

    Holmeren! - Held og lykke. Jeg kan anbefale www.trafiktesten.dk til at øve teoriprøver med. Koster 63 kroner for en uge, og der er 12 forskellige og rigtig gode tests.


  • #7   10. sep 2012 Trafiktesten ikke alt for god... har lige taget en kontrollerende køreprøve (gæt selv hvorfor..), og min kørelærer (som også er en personlig bekendt) advarede om at deres prøver faktisk er lidt for svære, og nogle spørgsmål og tilhørende forklaringer lidt for underlige..

    Brug i stedet Teori med garanti - det er også GRATIS
    .., hvis I kan holde jer på under 2 fejl, så består I.. Jeg bestod min teori med nul fejl, kun vha. teori med garanti - og det er næsten 20 år siden jeg har siddet i teori-lokale

    Link til GRATIS prog .m.m
    (link fjernet)


  • #9   10. sep 2012 Stort tillykke

  • #10   10. sep 2012 Tillykke. Kør forsigtigt 8)

    /Christian


  • #12   10. sep 2012 hvorfor køre uforsigtig ?????

  • #13   10. sep 2012 Det er det (også) efter min mening...
    Det er et fantastisk fællesskab omkring MC'er, hvor indgangen til det, er via MC-klubberne og dermed også MC-træf.. og når jeg skriver MC-træf mener jeg ikke Skagen f.eks som IMHO er en byfest..

    Men det er klart at det ikke appelerer til alle, og fred med det smiley ... men jeg mener da man bør stikke hovedet ind til MC-træf og se hvad det er for noget, og gerne sammen med nogle man kender som kører træf, så kommer man nok lidt nemmere ind i det, hvis man ikke lige er typen der selv er frisk på at tage kontakt til folk man ikke kender..

    Men det er jo bare min opfattelse af verden smiley


  • #14   11. sep 2012 Har aldrig været til et MC-træf.. men når jeg ser nogle af de fotoalbums her på siden af div. træf så er jeg glad for jeg aldrig har været med c" )

  • #15   11. sep 2012 Tillykke med det. Håber du er glad for cyklen. smiley

  • #16   11. sep 2012 Nu er MC kørere jo lige så forskellige som alle andre mennesker, og MC træf er også meget forskellige.
    Jeg har lige været til et stort mærketræf et par dagsrejser herfra, og der tager jeg ned igen næste gang. Masser af spændende mennesker i alle aldre, social baggrund og uddannelse, men samlet om interessen for lige præcist det mærke MC. Jeg har hørt beretninger og set albums fra træf hvor det vist mest gik ud på hvem der kunne kværne flest guldbajere på kortest tid, og fred med det. Morgenen efter er deres egen - hovedpine. Heldigvis kan man vælge det der passer en selv bedst. Eller helt vælge det fra.

    Tillykke med kørekortet, jeg kan huske fornemmelsen. Også fornemmelsen 2 dage senere da jeg og min spritnye og betalte MC lå og rodede rundt under en taxa, der lavede en "taxavending" lige foran mig. Han havde ikke set mig, en sætning alle MC kørere kommer til at høre på et tidspunkt.

    Husk også at du ikke har lært at køre MC endnu, det tager et par år. Du har lært at overholde nogle ret firkantede regler, og selv om jeg har kørt RR og sejlet havkapsejlads, så har jeg aldrig været så nervøs som når jeg var ude at køre med mine døtre lige efter de havde fået kørekort :). Gå ALDRIG ud fra at bilisten på sidevejen, eller den du er ved at overhale, har set dig.


Kommentér på:
Så var det min tur!

Annonce