{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Det var så det... {{forumTopicSubject}}

Så røg SV´eren i garage. Kan allerede mærke vinterdepresionerne presse på. Det kan simpelthen ikke gå hurtigt nok med at blive forår igen.

Var så lige dum nok til at snuppe en prøvetur på den nye Kawa er6n hos en forhandler på vej ned til mine forældre hvor den lille røde skal overvintre.
Alt for lækker cykel der bare virker og bestemt ikke har noget imod at komme godt ned i svingene og stikke forhjulet i vejret når man giver den lidt at leve af.
Og så er den let styret, så man tror det er løgn. Måske man skulle begynde at køre Kawa igen til næste år... smiley

Andre der har prøvet den ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det var så det...
  • adel a
    adel a Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 22
    #2   1. nov 2005 Til Morten

    Har hørt du ved en masse om Honda CBR 600 RRR...hvad vil du svarer på følgende...

    1. Hvilken Cykel er billigst i service(reservedel, eftersyn m.m.)Daytona eller CBR..??

    2. Hvilken af cykel er mest Problemfri....??

    3.Hvilken cykel holder bedst på prisen...??

    4. Hvilken af disse to cykel vil du købe....hvis du er nybegynder.....


  • #3   1. nov 2005 Morten M: Jo, det er rigtig godt legetøj. Var meget overrasket over hvor letkørt den var. Bliver da helt sikkert en stor konkurrent til SV´erne.

  • adel a
    adel a Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 22
    #5   1. nov 2005 Morten :

    Ja jeg skal nok prøve begge 2...........var forbi en Triumph forhandler og han sagde at Triupmh reservdele kostede det halve af hvad Honda...passer det......det er jo lidst svært at tro på.....man kender jo engelsk....der ikke holder så længe osv....

    Jeg kunne se at du har bestil en ny R6...40.000 under prisen...da den nye model kommer....kender du noget til om honda også falder .....???


  • #6   1. nov 2005 Hej Kim V,
    Var også ude at teste Kawaen i lørdags, den er helt fin.
    Vi faldt for den, så vi får en leveret lørdag til konen. Nu er hun ikke til at skyde igennem. Jeg skal nok tage mig sammen for at hænge på i Alperne til sommer smiley
    Den er utroligt styrevillig og nem at køre, og så har den en skøn motorgang ikke een metalisk mislyd.
    Mvh.
    Jan


  • #7   1. nov 2005 Nej, motoren lyder sund og rask, selv med standard potten på smiley


  • #10   1. nov 2005 Damn det er nogle dyre klodser smiley SBS laver da et par for 150kr smiley

  • Christian N
    Christian N Tilmeldt:
    aug 2004

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 64
    #12   1. nov 2005 Hej Morten og adel,

    Jeg blander mig lige lidt...
    Jeg tror nu at den nye Daytona bliver alt andet end en tour cykel. 675ccm og det nye stel kan være inde i det gamle. Den skulle have over 80NM og det er jo ret pænt for en '600' maskine.
    Men du har nok ret, Morten. Honda og kvalitet hænger jo sammen. Besides jeg er lidt bekymret for gensalgs værdien på Triumph'en.

    CB



  • adel a
    adel a Tilmeldt:
    sep 2004

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 22
    #13   2. nov 2005 Til Morten og Christian:

    Alt i Alt kan jeg konkludere følgende

    1. Hvilken Cykel er billigst i service(reservedel, eftersyn m.m.)Daytona eller CBR..?? Honda

    2. Hvilken af cykel er mest Problemfri....?? Honda

    3.Hvilken cykel holder bedst på prisen...?? Honda

    Så Honda burde være mit valg....kan jeg fornemme.....ved i om Honda også kommer ned på et fornuftig niveau.......har fået tilbudt en Daytona 650 2005
    til DKK 45000 eks. afgift og eks moms..............er det realistisk med en Honda CBR 600 RR 2005 ....?????

    Der er jo også de 2 andre japaner....Suzuki og R6.....hvordan ligger de i forhold til Honda....???


Kommentér på:
Det var så det...

Annonce