Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hyosung holdbarhed
  • #1   16. sep 2012 1: Ja de nye modeller er forbedret når det gælder driftsikkerhed. Men vær over den mht finishen.
    2: Ikke mere end en GSXR600 er en kopi af en CBR600
    3: Den er næppe mere komplicereret skrue på end andre.


  • #2   16. sep 2012 billige i dele. smiley

    - hvad tænker du på mht. at skrue?

    - Finish: ..min er 3 år gammel og den ser super godt ud. ..har kun lidt ridser jeg selv har forvoldt. smiley


  • #3   16. sep 2012 Har hørt fra mekanikkere at de er nemme at skrue i.. Og de nye modeller kan have små fejl.. En bruger her inde fra teddy har vidst skrevet en flot liste over hvad der er skiftet og ikke skiftet på 30.000km

  • #4   16. sep 2012 Billig i dele er da det eneste de hvertfald ikke er Alexander. Hvertfald ikke originale dele

  • #5   16. sep 2012 hmngf.. synes da ikke de er dyre..

  • #6   16. sep 2012 små kvalere da de gamle da. men tror da de er kommet efter med de ting der var galt. tjeck min profil for detaljer....
    kender ikke meget til de nye da min er 04.
    selv der er lidt tung er den sku nem at håndtere. ved også at der var lavet styrt bøjle sæt til den model af min på et tidspunkt. men kan ikke lige huske hjemme siden.


  • #7   16. sep 2012 Enig med Tonny, jeg ville heller ikke umiddelbart købe en, men man skal jo aldrig sige aldrig

  • #8   16. sep 2012 Deler de motor med suzuki eller er det en and?

  • #9   16. sep 2012 Var der en der skrev billig i res. dele...... ? i såfald må vedkommende være selveste guld iver flintesten, eller ryge mere tjald en klumpen .. ?
    Og nej, SV og Hyo deler ikke, og har ikke en eneste skrue til fælles..
    Spar ikke de penge udsalgs skiltet fortæller du kan, de er og bliver ikke stabile nok, og slet ik til skolecykel.. slå evt, en tur forbi Hyo grp. her, og læs de desværre for mange klageviser der er, og på mærkværdig vis altis over tabte udst. ventiler...!?


  • #10   16. sep 2012 Det er en and.

  • Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #11   16. sep 2012 Tonny S
    Fordi det står på nettet, så er det bare sådan ?,
    De 2 motorer har intet med hinanden at gøre, hvis de havde det, havde Suzukien nok også tabt ventiler mm. al elektronik og alt andet er også vidt forskelligt.


  • #12   16. sep 2012 Var lige på hyu gruppen.
    Ser da ikke ud til de sådan brækker ned.
    Var det ikke "kun" de ældre versioner?


  • #13   16. sep 2012 1. prisen. Ca. halv pris. Næsten billigere end en kneppet svér.
    2. den fåes som naked..... (gør sv650 åbenbart ikke mere)


  • #14   16. sep 2012 Kan da fortælle prisen på en fodhviler koster halvdelen af hvad en honda, kawa, yamaha eller lign. koster. ..dog er hyodelen i støbejern. ..juhu.. Og kåbedele koster heller ikke noget særligt..

  • #15   16. sep 2012 Alexander P
    Ja hvis delene kan skaffes når cyklen er et par år gammel smiley


  • #16   16. sep 2012 kritik ja tak og jo der er nogle få der har fejl men hva fanden, det har aprilia, yamaha da osse...

    min er endelig blevet lavet og den kører fandme skønt.. bedste cykel jeg har haft..


  • #17   16. sep 2012 Hvor køber du delene Alexander P?

  • #19   16. sep 2012 Hans Henrik:
    Gør man som regl med en skolecykel........


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #20   16. sep 2012 Tonny - Det der er ikke en anmeldelse, men meget mere en reklametekst. Hvor er billederne f.eks af køreturen?
    Det eneste real life bevis på de har haft fat i cyklen, fremfor bare at tilføje tekst under de fremsendte billeder, er en lille film snas, hvor man tydeligt ser at omdrejningstælleren ikke engang kan følge med motoren... smiley

    Jeg går i en lang bue udenom Hyosung stadig. Man får hvad man betaler for - inklusive dårligt forhandlernet, lav tilgængelighed på reservedele og under middelmådig finish på selve cyklen. Der er masser af argumenter for at købe sådan en, men der er i min verden endnu flere imod...


  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #21   16. sep 2012 du kan skaffe alle dele på hyosungsource.com, der køber jeg mine. selv med told er de billige.

    nej de er ikke en kopi af en sv650, ingen dele passer over.. Det eneste de deler er indsprøjtningen fra mikuni. Har haft min i 4 år. Det eneste der er skiftet er en stator,jeg købte på hyosungsource.com, det er det.
    jeg er ikke fortaler for hyosung, men lad være med at gøre dem værre end de er.
    De er lidt tunge i det, grundet stellet er lavet af jern og ikke alu som mange andre producenter benytter.

    Jeg har kørt den i 4 år hele året rundt og nej den er ikke rusten.

    det med at tabe en ventil, sker kun på de gamle modeller før 2005, hold dig fra dem med gråt stel, også bør du være sikker med de cykler der har sort stel.

    motoren har godt bundtræk, men lidt rå i det ved lave omdrejninger.


  • #22   16. sep 2012 Grå stel?? Er stellet grå før 05?

  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #23   16. sep 2012 (link fjernet)

    fx. de tidlige årgange havde gråt stel. Dem skal du holde dig fra, hvis du er bange for motoren sluger en ventil.


  • #24   16. sep 2012 min kæreste som ikke engang har haft den i et år, har fået udskiftet: kobling, rear brake cylænder, måske trænger den allerede til ny kæde kit, og den rasler i det hele taget bare... personligt vil jeg hellere købe en kvali som en sv650.

  • #25   16. sep 2012 Topstykker med en prik på er de topstykker, hvor ventilhalløjet er blevet fixet, og de fleste har fået det skiftet på garantien.

    Grunden til at man køber en Hyosung, er fordi at de har gået meget mindre, og er meget nyere til prisen end f.eks. en gammel voldbollet SV650 fra 2000 med 50 på klokken. Det er en rigtig god begynder/studentercykel, fordi at den er så billig. Den er ikke perfekt, men man får jo hvad man betaler for, og jeg synes at den er herlig til hverdagsbrug + at den godt kan rykke sig!


  • #26   16. sep 2012 Den er så ikke rar i stillestående bytrafik.. Der er motoren lidt grov, men giver Like a boss helt ret!

  • #27   17. sep 2012 Det med ventilerne bliver i Tyskland lavet via en tilbagekaldelse, men her i DK har Max været så nærig at det kun er dem der går i stykker indenfor garantien han betaler for at få lavet.

  • #28   17. sep 2012 Go info Allan.

  • #29   17. sep 2012 Der er da flere forhandlere af hyosung end der er af Triumph, HD mfl.

    Max MC har ikke haft importen af Hyosung fra starten af, derfor har de ikke beskæftiget sig med topstykkerne på 2004/5 modellerne.


  • #30   17. sep 2012 Max mc? Syntes jeg da ik importøren hedder nu, hvis man finder dem på nettet.

  • #31   17. sep 2012 Det oprindelige navn, kendt blandt alle der ville købe billige dele i 90erne.............

  • #32   17. sep 2012 Tja man får hvad man betaler for!!!
    men hvis det er prisen den hænger på. Så laver Kina også nogle billige (kvalitets cykler)


  • #33   17. sep 2012 Jens E: Det er Scan Mi der er importør, som er en del af Max MC

  • #34   17. sep 2012 Ævl og bævl om de topstykker. Der er hvertfald en herinde som har eller har haft en 08er GT650R med sort stel og prikket på topstykke som alligevel har smidt topstykket. Det er vel noget i har læst jer til og stoler blindt på det? Der har efterhånden været så mange cykler igennem tiden med større eller mindre fejl, men det er åbenbart hurtigt glemt. Honda har vel næsten ensretter problemer på alt hvad de laver og Kawasaki var sgu heller ikk for heldig med maskinen og gearkassen på de første C modeller af ZZR 1100. Hva med Yamahas 1000cc sportsmotorer og olieforbrug eller R6 - R1 ernes skiftegafler..

    Bortset fra det, så er Hyosungs største fejl i min verden at de er med stål stel, en R model på 650cc skal ikk være 220-230kg også at de ikke har fået lavet den 1000cc V2er endnu.

    Jeg har selv prøvet en GT650 naked med powercommander og synes absolut det er en fin og okay cykel, men man får stadig hvad man betaler for, for selvfølgelig er det da ikke BMW kvalitet og komfort. En af de lokale mc mekkere her i området kender jeg ret godt og han har ikke større problemer med dem, end så mange andre cykler der kører rundt.

    Lavede de den naked i en 1000cc havde jeg udentvivl en selv : ) gift med den eller ej


  • #35   17. sep 2012 Jeg kan kun tilføje at hyosung har i rigtig mange år lavet alle Suzukis atv'er, lige ledes er hyosungs 650 ccm motor en egen udvikling ( måske de har fået inspiration til den fra sammen arbejdet med Suzuki)
    Tc


  • #36   17. sep 2012 Jeg kender en der har en Hoysung du kan købe meget billigt, han har squ ikke haft andet end bøvl med det lort.
    Min gamle cbr med 80000km på klokken rasler mindre end hans, og har aldrig gået i stykker på de godt og vel 20000km jeg har kørt på den. Hans er ca. 4år gammel, og har gået ca 15000km. Hvor sådan noget som koblingen har eksploderet, alt el skal renses for ir en gang om året, selvom den holder inde, og senest har den fået ny software fordi den fuckede op i sprøjten konstant.
    Jeg vil ikke eje lordet om jeg så fik den...


  • #37   17. sep 2012 Peter modvind.

    - Glem ikke yamaha r6. en super maskine, som godt kan smide et 2. gear for den ældste model.


  • #38   17. sep 2012 Så er der jo også det at lidt tilbage i historien (slut 1960'erne) var der ingen med respekt for sig selv der ville have sådan en riskoger, altså japanske mc'er.
    Nu er hyosung så bare vores tid's riskoger, der vil jo lige som med biler fra Korea helt sikkert blive bedre kvalitet på mc'er fra den kant.
    Tc


  • #39   17. sep 2012 De arbejdede sammen med Suzuki i 25-30 år

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #40   17. sep 2012 De lavede bl.a Suzuki motorer / MC'er på licens til det koreanske marked - dvs de fik lov til at bruge Suzukis opskrift på nogle af deres motorer / cykler.


  • #41   17. sep 2012 Har hørt fra en forhandler motorens opbygning er lavet som en sv650 motor. ..og at suzuki vidstnok lavede den til at starte med. ..så fandt hyosung selv ud af det. ..Det dårlige topstykke skulle stamme fra suzuki, som de så selv (hyosung) udbedrede..

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #42   17. sep 2012 Så har du hørt noget elendigt sludder...

    Udover motortypen og tændingsrækkefølge, har de ikke en eneste stump til fælles...


  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #43   18. sep 2012 jeg forstår ikke hvor rygtet om at det er en kopi af en sv650 stammer fra? det må være en meget uviden mand der har startet det, som aldrig har kigget på dem. Motorblokken ligner jo overhovedet ikke den fra en sv.

  • #44   18. sep 2012 - per v
    Det stammer jo nok fra at Hyosung har samarbejdet med Suzuki i mange år og bygget deres små motorer. Derfor kunne det jo være nærliggende at tro, at det var samme motor - altså hvis man ikke lige undersøgte data og udseendet på motoren.


  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #45   18. sep 2012 det var det jeg ville frem til, at det ofte er personer der intet ved om hyosung der bare slynger påstande ud.

  • #46   20. sep 2012 Hyouong er en " kopi " eller hvordan man nu betegner det, af SVens første motor,

    Houyong har videre ydvilket på svens 1, motor og formodet at hive flere heste ud af den bla..

    min personlige mening om alt det her houyong:
    De har haft problemer JA! MEN! se på dem i dag?
    En virkelig lækker cykel, med billige reservedele, nemme at skrue på, og holder helt fint hvis det behandles med respekt!
    Købte min 400'er cbr af den grund at jeg ikke havde pengene til en sprit ny houyong, ellers havde jeg uden tvivl startet ud med sådan en!¨
    ¨Mvh høyer


  • #47   20. sep 2012 -Nick H
    Nej, det er ikke en kopi af SV-motoren, hverken karburator- eller indsprøjtningsudgaven. Hyosung har selv udviklet motoren og den har ingen fælleskomponenter med SV'eren. Udseendet på de to motorer er vidt forskellige og slaglængde, ccm og kompression er heller ikke den samme.
    SV-motor: http://www.mcnews.com.au/newbikecatalogue/2003/Suzuki/SV650S/Engine_400p.jpg
    Hyosung-motor: http://www.othermakes.net/wp-content/uploads/2009/11/hyosung-650-vtwin-engine.jpg


  • #48   20. sep 2012 Hmm, jamen jeppe har dog snakket med en houyong forhandler.. han sagde det bare til mig, og mindes dog os at jeg har læst det nogen steder henne, men du har nok ret, havde bare hørt at Svens 1. motor var " princippet " i en houyongs motor.. smiley

    Men skal ikke sidde og spille klog, det blot noget jeg har haft læst om´.


  • #49   20. sep 2012 Nick H: Falsk reklame fra forhandlerne side.
    Hvis den var lavet ud fra en SV motor, ville boring og slanglængde være ens. Det ville også være tilfældet for placering af oliepumpe, oliefilter og vandpumpe. Og det er det ikke.


  • #50   20. sep 2012 Og der er også en anden placering af starteren

  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #51   20. sep 2012 Mange forhandlere siger dette for at sælge, og ja især forhandlere burde vide bedre.

  • #52   20. sep 2012 ..nå man kan det ikke være ligemeget... Et eller andet sted må folk fatte at det er en udemærket cykel.. der kan have problemer.. ligesom andre folks cykler til 100k.

  • #53   20. sep 2012 Jeg køre selv hyosung. Og jeg er faktisk rigtig glad for min. Ja, det er kun en 125 cc, men fejl har jeg endnu ikke oplevet. Og lakken er som ny og krom lige ledes. Tror faktisk tit det er holdningen til en billig cykel der gør dem svage. Nogen vil vel være tilbøjelig til at slække på vedligeholdelse for det er jo "bare" en billig model. Hvor i mod en dyr cykel tit også bliver passet bedre på. Når så den billige ruster eller det der er være, så er det bare noget lort, men tvivler på at andre " kvalitets" cykler ville holde bedre hvis de heller ikke blev passet bedre på. F.eks har jeg et par gode venner der sværger til ducati. Og hvis nogen skruer på cykel og bruger tid på justeringer osv er det da dem. Men det er måske bare charmen ved italiensk.
    Om hyosung kan holde i motoren på de større modeller ved jeg intet om, men tvivler på at vi skal udelukke dem, de vil uden tvivl udvikle sig lyn hurtigt pga de ikke selv skal bruge så meget krudt på forskning og erfaring, da der jo er masser af andre at låne erfaring fra. Ville selv ikke have de store kvaler med at købe hyosung igen.


  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #54   20. sep 2012 de bruger jo de samme underleverandører som alle andre, de genopfinder jo ikke motorcyklen. En hyosung består også af komponenter fra mikuni og mitsubitshi osv. som alle andre.


  • #55   21. sep 2012 tror alle forhandler fik stukket det med i handlerne at det skulle være en suzuki kopi... og de brugte den da også flittigt. og de har spredt sig det rygte.

  • #56   22. sep 2012 Den eneste fordel jeg hører folk sige er, at den er billig.. Det er måske en fordel men det gør ikk cyklen god.. Jeg har ikke nogen erfaringer med dem, men der er en grund til at ting koster det de gør

  • #57   22. sep 2012 De er lavet i korea, hvis jeg husker rigtigt.
    Det samme er Samsung.
    Har Samsung tv og tlf.
    Er ik b & o, men billigere og stadig kvalitet.
    Kan sgu ik rigtig finde ud af det.


  • #58   22. sep 2012 Jo, maskinen er lavet i Korea. Den har ikke samme finish og kvalitet som en maskine til 100.000 kr - det siger jo sig selv. Men det er jo også fjollet at sammenligne sådan to maskiner. Så hellere sammenligne med en i samme prisklasse.

    Til prisen syntes jeg det er en fed maskine, dog har den en svaghed med ventilerne på de gamle topstykker (dem fra 2005 og nedefter). Generelt er de gamle maskiner (2005 og nedefter) i knap så god finish som de nye. De skulle efter sigende ruste hurtigede end de nye, men hvis man er "over dem", så er det vist ikke noget problem.

    Jeg er meget glad for min! Jeg havde ikke haft en 650 ccm, hvis det ikke havde været fordi Hyosung lå i det prisleje. Du er velkommen til at se den. Kan se du er fra østjylland..

    Om du skal vælge den til skolecykel kan jeg ikke vurdere..


  • #59   22. sep 2012 Hvor er du fra karsten? Kan jo være jeg tager dig på ordet.

  • #60   22. sep 2012 Svenstrup - syd for Aalborg. Du skal være velkommen smiley

  • #61   22. sep 2012 nu er min 3 år gammel og der er intet at se i lak eller lign.. ..jeg så en test på youtube.. det var en ældre model, hvor de sagde at man allerede kunne se tanken var ved at ruste og lakken var tynd. ..Det er slet ikke tilfældet på den årgang jeg har. smiley

  • #63   22. sep 2012 Godt ske jeg skal lave dk's dyreste kørekort hvis jeg skal ud og investere i 5 lauge jensen motorcykler.....

  • #64   22. sep 2012 Mike S.

    - Så vi skal alle sammen køre rundt på ducati og Triumph? smiley


  • #65   23. sep 2012 Mike, kina er nok pisse ligeglade med om lille danmark boykotter dem. Men når det er sagt så er hyosung slet ikk produceret i kina, så hvad er din pointe ?

  • #67   23. sep 2012 Mike S: Er du erklæret helt rask????
    Hvis du lige husker tilbage på den gang du selv tog kørekort, så var det sgu ikke geden du spurgte til men prisen.
    Hvis det også kniber med hukommelsen, så brug evt. søge funktionen i forum, og se hvor mange der søger på: Billigt mc kørekort.
    Der er sgu da aldrig noget der spørg efter en kørelærer, der har skolecykler, lavet i et land, du syntes vi alle skal støtte.
    Har da nærmest aldrig mødt en kørelærer med andet end japser cykler, men det vil du måske heller ikke "svine" din røv til på, og de kommer da også derovre fra eller??????


  • #68   23. sep 2012 -Jens E
    Det er kun nimbus, der holder. De er total swag:-)


  • per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #69   23. sep 2012 Mike S, prøv nu at tjekke sydkorea og taiwan fx. Det er højteknologiske lande. Siger du også billigt lort om samsung osv? Kæmpe forskel på landene i asien.

  • #71   23. sep 2012 Emnet drifter vist en smule her :o)
    Jens E... nu forslår du selv søgefunktionen.. du kunne du jo også prøve, fks, ventil / Hyosung..!
    Når du har gjort dig den erfaring, så prøv evt. at sætte en Hyo overfor Honda's nye NC700, og regn det helt igennem, lige fra benzin forbrug til hvad reservedele koster / service, samt reservedeles tilgængelighed ikke mindst, jeg kan ikke fristes til at tro andet, at hvad du sparer på Hyo'en, rigeligt tjenes hjem på den Honda's lavere driftomkostninger, så lad være med at holde det stramme fokus på indkøbspris, det er et selvmål du er godt igang med at begå her - andre "varme" emner kunne også være Kawa's ER 6 fks. selvom jeg også tror den må gi' fortabt målt mod Honda'en..


    profilbillede
  • #73   24. sep 2012 Mike.. jeg synes bare at du skal boykotte de asiatiske køretøjer, og holde dig til danske og tyske MCer lol

  • #74   24. sep 2012 -Mike S
    Men Roy bruger jo motorcykler fra et af de lande derude - hvordan kan du anbefale en kørelærer, der ikke støtter denne del af verden???;-)


  • #75   24. sep 2012 jeg vil til en værd tid forsvare min egen hyosung. den har altså ikke voldt mig nogle problemer. kender også en del der køre både chevrolet og kia biler, og høre da heller ikke mere slemt om dem end andre mærker. hva folk vil køre på er vel vores egen sag. nu var økonomien en orsag for mig da jeg hverken har 30000 eller 50000 at smide efter en mc, når mand nu både har småbørn kone hus osv, så mener jeg det er federe at komme på vejen end bare at side og drømme i sofaen. og facts er bare at de stadig bliver bedre og bedre. så øv til jer mc racister for at svine alle os andre fredelige til. fy ha smiley

  • #76   24. sep 2012 Det er nu blevet sådan at det er lige fedt om man køber et køretøj fra korea eller fra tyskland c",) japan ftw..! Selvom de nu også slækker på kvaliteten ;-(

  • #77   24. sep 2012 Med racister mener jeg naturligvis ikke menneskeligt. men mærke/brand osv.... så.

  • #78   24. sep 2012 jeg vil da også forsvare min! ..jeg vil bare have noget større end 250cc.. Derfor vil jeg af med min.

  • #79   28. sep 2012 Mike S: Du aner ikke en pind om noget som helst, Kina vil fremad, de er desuden det største marked i verden for biler, cnc maskiner, de laver mange ting selv, men er nødt til at importere for at ha nok af alt. De er billige i løn og de arbejder hårdt, de kommer ikke til at ligge under for nogen fremover, slet ikke.
    Deres vækstrater er desuden helt i top.


  • #81   29. sep 2012 I like my Hyosung smiley



  • #82   29. sep 2012 Mike s Syntes du selv hvad du siger giver mening?

  • #83   29. sep 2012 Mike: Hold da kæft du er til grin mand! Er du slet ikke klar over hvad der sker ude i verden? Kina er dem der trækker verdensøkonomien og det er ikke min holdning, men bare fakta, ikke en skid om hvad jeg mener eller gør.
    Min holdning fremgaar overhovedet ikke af mit tidligere indlæg, det er bare en opremsning af fakta.
    Desuden arbejder jeg i udlandet, men ikke Kina.


  • #84   29. sep 2012 selv min lifan kunne i 6 mdr kører fra thisted til herning, hverdag uden en eneste klage....

    så det er din holding du skal ændre mike


  • #86   29. sep 2012 Har kun mødt en kolbøtte i alle de her indlæg!

  • #87   30. sep 2012 Det er alligevel sjovt at tænke på hva ET mærke kan gi af raseri og debat. Næsten uhyggeligt at der ikke skal mere til. Og til Jens e : fik du egentligt noget brugbart ud af tråden? Syntes det er lidt synd det hele køre i mærke krig i stedet for at komme med noget reeelt fra nogen der kender til dem. Vil gerne høre hva du vælger i sidste ende, og hvis det bliver hyosung, om du så i fremtiden går helt ned i værksteds regninger som så mange herinde fra har lovet dig. smiley de bedste hilsner og håb om mindre had herfra.

  • #89   1. okt 2012 arrrr så okay da, men den bliver altså lidt hængt ud.

  • #90   1. okt 2012 Der findes næppe heller et eneste mærke, hvor ejere så forbitret slår fra sig, hvis så meget som et eneste "negativt" pip ytres...
    Jeg kører selv Honda, og jeg har det sådan, at jeg sådan set vil skide på hvad andre mener siger og skriver om dette mærke, men nævnes selv fuldt dokumenterede fejl og mangler på en Hyo, så springer selveste satan op af jorden, med fortællinger om, at det kun var de gamle modeller der led af ditten datten dutten...
    De er lidt spændende at iagtage, og som en engang skrev her på mcg., så skyldes dette fænomen nok ejernes forsøg på at beskytte en temmelig "død" investering i en "skæv" mc., dette tror jeg der er nogen sandhed i.
    Puds brillerne kammerater - check en gang deres forhandler, tyndt ikke sandt .. ? hvor blev den store Hyosung cup af i RR sammenhæng .. ? hvorfor valgte den danske Hyo imp. ikke at tilbagekalde alle solgte 650 Hyo som det skete alle andre steder i Europa, med henblik på at skifte topstk.. ? meget af dette mærkes modgang skyldes en utrolig træghed hos imp., en legen det har vi aldrig hørt om, og kun stillet overfor RÅ fakta, har de bidt til og skiftet folks topstk'er.
    Jeg forstår godt folk falder for fristelsen, en maskine der smager så meget af de tåbeligt overprizede SV650 frister, specielt når de kan erhverves få .. ja det halve af Sv'eren, men husk blot det gamle ordsprog, den der køber billigt køber så bare to gange istedet.. er det det værd, med en så kort sæson som vi har her i DK
    HErmed forøvrigt billede af deres 2013 model af 650....


    profilbillede
  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #91   1. okt 2012 Mht. Kina "Dræb ikke budbringeren".

  • #92   14. okt 2012 Jeg tror på man kan finde en fin SV650s ABS til 50k måske lige unde alt efter hvor go man er til og handle. Og sådan en fin brugt sv650s abs kontra en ny Hyosung er det da åbenlyst hvad men skal vælge.... hvis man tager værdi tabet med i betragtning, køreglæde,holdbarhed osv så vil jeg da mene det er klart hvad men skal vælge, uden og kende brugt priserne helt på Hyosung.Men det kan da godt være jeg tager fejl.......

  • #93   14. okt 2012 Det er formentlig også brugtprisen på Hyosung de fleste købere falder for - de lige jo på 25-28.000 kr. med ganske få km på tælleren og fra 2006 og fremad - kontra sv der i det prisleje har mange km på tælleren, har et gammelt design og væsentlig ældre fødedato.

  • #94   14. okt 2012 Vil nu sige sv k4 og frem er ret moderne i design! ..men hvis du hentyder til den gamle model til ca. samme pris som en nyere Hyo, så har du ret. smiley

  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #95   15. okt 2012 Den med haven var ellers sjov.:)

Kommentér på:
hyosung holdbarhed

Annonce