{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.912 visninger | Oprettet:

Hvad ville i vælge ? gt650n vs. bandit vs. Hornet {{forumTopicSubject}}

Hej i skuret

Jeg er på udkig efter en ny gammel cykel med oprejst kørerstilling

Jeg har kig på:

Hyosung GT650N
Suzuki Bandit 600
Honda Hornet 600

Jeg regner med hyosung er få år gammel og de 2 andre måske er fra slut 90erne..

Jeg vil ikke give mere end 20,000,- for sådan en gammel cykel, det er jo blot transportmiddel til fritiden..

Hvad ville i vælge, evt andre oprejste jeg burde kigge på ?

Ved nogen vil sige jeg ikke får noget for de penge, men hvorfor betale overpris for en gammel mc, det er jo "bare" en motor og stel

Jeg har haft en gsx750f fra 99, men synes til tider den var for tam, ramte konstant begrænseren smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville i vælge ? gt650n vs. bandit vs. Hornet
Kommentér på:
Hvad ville i vælge ? gt650n vs. bandit vs. Hornet

Annonce