{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Zx6r 636 vs z750
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.656
    #1   12. nov 2012 Hvis de kun koster det, er det fordi det er den gamle model før 2007, som efter min mening er komplet uinteressant. Nyere end 07 kan fåes med ABS, har bedre affjedring, har fået nye motorophæng for at fjerne vibrationerne som var på den gamle, og har fået lidt nyere design.



  • #2   12. nov 2012 Z750 er bestemt mere behagelig at køre på, især hvis du har en skade. Dog er en zx6r selvfølgelig vildere smiley men tag da og prøv begge maskiner og find ud af hvilken en, du bedst kan lide at køre på. Nemmere bliver det ikke smiley

  • #3   12. nov 2012 Hvis du er så ramt at du ikke kan køre på en zx6r vil det være dumt at tro verden er reddet på en z750. Ja, den er mere behagelig... Men køb en bil istedet hvis det skal være...

  • #4   12. nov 2012 Har lige købt mig en Z750 fra 08.

    Er dælme glad for den, skide god sidde stilling og masser af motorkraft til mig smiley
    Ikke så hurtig eller vild som min CBR men ganske fin smiley

    Og alt under 150, så kan man stadig godt sidde fint på motorvejen uden at blæse af


  • #6   12. nov 2012 En z750 er jo ikke en racer, men en dagligdagsmaskine...Det klarer affjedringen fint...


  • #7   13. nov 2012 bruger min 2005 636 hver dag året rundt og kørestillingen er fin som hverdags cykel

  • #8   13. nov 2012 Jeg kan ikke bruge en 636 som hverdags cykel. Jeg sidder for foroverbøjet. Z750´eren er mere komfortabel til ensom mig på 92kg og 194cm

  • #9   13. nov 2012 Jesper H Hvad gør du når der kommer sne? Og ruster den ikke væk? smiley

    Bruger også min som hverdagscykel, dog kun i de mdr, hvor man er sikre på at undgå frostgrader.


  • #10   14. nov 2012 @ Nikolaj D
    Jeg bor I Dublin, Irland så sne er ikke noget problem da vi ikke får ret meget af det og når vi så gør holder det som regel kun under en halv dag, rust er ikke rigtig noget problem da de ikke salter ret meget herovre


  • #11   14. nov 2012 ....... Må jeg låne jeres sofa vinteren over? smiley

  • #12   15. nov 2012 Du kan få et job her Nikolaj og få din egen sofa, firmaet leder efter en dansker der kan starte imorgen smiley

  • #13   15. nov 2012 Hvad skal jeg så lave? smiley Så længe man får tid til, at køre på mc, kunne jeg godt overveje det smiley

  • #14   15. nov 2012 det er et reservationscenter for en hotelgruppe, så i starten ville du kun tage reservationskald og prisforespørgsler over tlf., det er et meget afslappet sted med en 35 timers arbejdsuge (dvs. du er her 40 timer men der er en times betalte pauser ) dog vil der indimellem være en sen vagt eller weekend vagt, første 2-3 ugen vil være træning og december er meget stille, sidste år sad jeg og gloede 1-2 film om dagen mens jeg blev betalt for det

  • #15   15. nov 2012 wow smiley Det lyder da ikke helt tosset, må jeg nok sige smiley har du arbejdet med det i en årrække?

  • #16   16. nov 2012 Jeg har kun været her siden September sidste år Nikolaj og ville nok ikke overhovedet have overvejet noget der lugtede af call center hvis ikke det var fordi arbejdsløsheden i Irland er ca. 15%, men nu er jeg sgu glad for at jeg tog det for det er et af de mest afslappede steder jeg nogensinde har arbejdet, lønnen er lidt skod, du ender op på ca 400 euro after skat per uge i starten men der er så også nogle fede perks der gør det billigt når du skal på ferie da du kan bo på vores hoteller til staff rate

  • #17   16. nov 2012 Jeg havde en z750 2006, altså den gamle model, og den var jeg mildest talt skuffet og træt af. Den blev hurtigt solgt, og skiftet ud med den nye 2007 z1000. Hvis du skal ha en z750 er mit råd at købe den nye fra 2007 og frem.meget meget bedre cykel.

  • #18   16. nov 2012 nå ja forresten, tråden var om motorcykler smiley
    Prøv at sidde på en 636 05/06 Morten, sidde stillingen er mindre race præget end de fleste andre 600 sports maskiner


Kommentér på:
Zx6r 636 vs z750

Annonce