Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ændre styr fra clip-on til alm. styr
  • #1   17. dec 2012 Umiddelbart ser det meget let ud på din maskine. Køb et sæt risers og et styr - bor to huller i gaffelbroen, der passer og så må du så se om div kabler og slanger kan nå.

• #2   17. dec 2012 Udemærket. Jamen, hvis der ikke skal mere til, så er det jo enkelt smiley

Det var for at ændre kørestillingen en smugle, så overvejer det stadigvæk..

• #3   17. dec 2012 Måske du kommer til at skulle lave et lille snit i dit kåbeglas, således du kan få fuld styrudslag.
    Jeg har bygget en del om, som du efterspørger. Bl.a. Den Fireblade i min profil plus en HondaVFR.

• #4   17. dec 2012 Jeg har netop købt, og monteret, nyt kåbeglas - fuldstændig magen til det på billedet. Det er kortere og smallere end det originale, så burde passe til fuld styreudslag med alm. styr.

Men er lidt i tvivl, om det kommer til at "se bøvet" ud på en sportsmaskine..

• #5   17. dec 2012 Hvilken cykel er det billede du har lånt?

• #6   17. dec 2012 Syntes efterhånden der er rigtig mange der ændre deres clip-on's til alm (superbike styr) Og når du er igang så køb da et sæt risere til fatbar/booster-lenker så du kan få et alu styr på. Har også hørt fra flere på TL-S modellen som er glade for deres ombygning, så bare sæt igang

• #7   17. dec 2012 Jesper: Det er en cykel magen til min - GT650S.

Thomas R: Det er formentlig sports siddestillingen, men bliver træt af i længden. Jeg vil gerne selv have en lidt mere oprejst siddestilling. Det eneste som pt. afholder mig er, at jeg er bange for at det skal se bøvet ud.

• #8   17. dec 2012 Hop på Google og skriv:

GT650S superbikelenker

og tyk på "billeder" - så popper der en masse billeder op, hvor du kan se andre der er hoppet på vognen. Selvfølgelig ser det ikke bøvet ud.

;O)

• #9   17. dec 2012 Super tak. Ved du hvor et universal raiser købes, eller skal man finde et til netop Hyosung.

Har søgt lidt på google, men kan ikke rigtig finde noget..

• #10   17. dec 2012 Har sendt dig en besked.
    ;O)

• #11   18. dec 2012 Du finder bare nogle universal du kan lide, ikke noget problem. Ebay.de eller ebay.co.uk har masser til gode priser, eller skal du se om speigler eller abm laver topbro til din, så er du også ude over problemer ved event syn da der er TÜV på delen og det er fuldt lovligt, dog skal det siges at hvis du laver det pænt med en universal opdager synsmanden det med garanti ikke

Kommentér på:
Ændre styr fra clip-on til alm. styr

Annonce