{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.518 visninger | Oprettet:

Nye kørekort regler igen igen..... {{forumTopicSubject}}

Hej

Beklager at bidrage med endnu et spørgsmål om de nye regler.

Jeg har stort kørekort til mc, men da jeg kun har 1 klip tilbage, så skrev jeg til politiet, hvad der skete, hvis jeg mistede det.

Svar:
_____________________________________________________

Hvis du bliver frakendt din førerret ubetinget og skal generhverve, så er det efter de nye regler og herunder alderskravene – altså A2.

Det betyder endvidere, at du tidligst som 22 årig, men mere sandsynligt først som 24 årig, kan erhverve til A. Du skal kunne opfylde krav om minimum 2 års kørselserfaring på kategori A2, før du kan få dispensation for kravet om 24 år.

Mvh
_____________________________________________________

Nu til mit spørgsmål, jeg har jo optjente over 2 års erfaring (2 år på lille og lidt over ½ år på stor)

Hvis jeg får en ubetinget frakendelse, tæller det tideligere lille kørekort så som et A2?

Få så burde jeg i det tilfælde jo, kunne tage nyt kort som 22 årig? Eller skal jeg først blive 24? (Eller 2 års erfaring med A2.

Mvh.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye kørekort regler igen igen.....
Kommentér på:
Nye kørekort regler igen igen.....

Annonce