{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.341 visninger | Oprettet:

GS500e problemer {{forumTopicSubject}}

Hej MCG!

Jeg har lige været til Esbjerg træf her i dag med min Suzuki GS500e. Jeg havde dog et par problemer undervejs. Det starter med, at jeg kører og skal til at overhale en lastbil, hvor den så lige pludseligt går ud.. Udstødningen pustede lidt (og der var rigeligt med benzin på tanken).. Vi tjekker så oliestanden og ser den er lav.. Da vi ikke kan købe noget olie, tager jeg den stille og roligt derhen af og det går egentlig fint.. Jeg får nok kørt 50-70 km på den uden problemer. Der jeg så skal hjemad, efter en 30 minutters kørsel, så begynder problemet igen. Her har jeg dog fået købt noget olie 4 takst fra shell og har fået fyldt lidt på der. Den begynder igen og gå ud.. Jeg holder indtil siden gentagende gange, da jeg kan få den op og kører efter lidt ventetid, men kun i korte perioder. Det resultater i at til sidst får den svært ved at starte og kan ikke rigtigt kører i mere end 1 gear med 20-30 km uden at den går ud.

Altså det er som om, at når jeg accelerer for hurtigt så går den ud for det meste. Jeg har lige fået neddroslet den, så ved ikke om det kan have noget med det at gøre - eller om det har noget med olien.

Håber at der er én der kan skyde på en grund til dette lille problem. Tak på forhånd!

Vh Sebastian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GS500e problemer
Kommentér på:
GS500e problemer

Annonce