Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regler ved kørsel, to eller flere
  • #1   5. apr 2013 Som jeg har fået det fortalt, må der IKKE være 2 køretøjer ved siden af hinanden i samme vognbane.
    Så nej det er ikke lovligt.. Men om politiet gider stoppe en for det, det ved jeg sku ikke smiley

• #3   5. apr 2013 En overhaling kan jo godt ta' lang tid............

• #4   5. apr 2013 Jeg tænker nu bare når min kammerat og jeg cruiser igennem KBH stille og roligt, så plejer vi at holde i lyskryds og sludre, men spørgsmålet er sgu om det er lovligt

• #6   5. apr 2013 Nej tænker det heller ikke, men hvad så når man kører ?

• #7   5. apr 2013 Hold da op! Er det lovlydighedsforummet jeg sidder på lige nu *GGGGG*
    (dog fint at tage hensyn til andre trafikanter!)

• #9   5. apr 2013 Man må ikke.

Når hastigheden nærmer sig 60 kmt vil de fleste nok lægge lidt afstand til hinanden i kørselsretningen.

Triller man afsted i byen med 40 kmt, 'sårn lidt ved siden af hinanden, så er der ikke en betjent der løfter en bødeblok.

Det er nok snarere ved 'i øvrigt risikobetonet' kørsel man vil overveje at tilføje 1000 kr til girokortet ved at sigte nogen for at køre ved siden af hinanden i samme vognbane.

Som en mcbetjent engan sagde til mig
    "Man kan alligevel slippe afsted med det meste, bare man gør det stille og roligt"
    Det var i forbindelse med at jeg havde kørt over for mørk mørkeorange i et kryds der var fuldstændig proppet af bilister og en bus, og æggeskallen havde fulgt mig forbi køen i højresvingsbanen...
    Jeg blev ikke skrevet for noget den dag, selvom han kunne have taget mit kørekort 4-5 gange smiley

• #10   5. apr 2013 Det kan selvfølgelig ikke anbefales at tilsidesætte reglen om at køre efter forholdene.

Men at man skal placere sig som en bil er jo en idiotsikker sikkerhedsmargen, og er ikke rimelig at forvente at ikkeidiotene vil overholde smiley
    Når det giver mening giver det mening.
    Meningen med livet er et liv med mening smiley

God sommer, jeg skal nok vinke når jeg lanesplitter forbi dig i Kbh XP

• #11   5. apr 2013 Så vi kan så konkludere at efter som man ikke må køre stærkere end 50 i byerne nogle steder endda helt ned til 30, 80 på landeveje og 110 - 130 km/t på motorveje, så er der ingen (undtaget undertegnede) der gør det, for det må man ikke...........

Så er DET vel slået fast smiley

Kommentér på:
Regler ved kørsel, to eller flere

Annonce