Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hyosung gt650R
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.726
    #1   3. maj 2013 Der vil komme en masse som intet ved om den, og påstå at det er noget ragelse.

Så vil der komme en masse diskussion mellem dem og de folk der så har ejet dem eller ejer dem, som vil forsvare dem med næb og kløer.

Så vil der komme nogle som har skruet i dem, som både vil påstå det er noget lort og det er godt.

Så vil der komme nogle kommentarer fra folk som bare har en mening.

Og til sidst kommer jeg og siger "man får hvad man betaler for" samt "søg på forummet."

Hyosung er ofte diskuteret her på siden, så det er ikke svært at finde gamle tråde om mærket.

• #2   3. maj 2013 Hvis du kan købe den så latterlig billig at alt over 1000kr er en fortjeneste. For fanden du har kørt r1 og r6 den hyuson vil bare være som en knallert for dig. Og du vil vi e moppet:-(

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.726
    #3   3. maj 2013 Du vil helt sikkert blive groft skuffet over finish og kvalitet i forhold til en japaner cykel, men du har selvfølgelig heller ikke lige så mange penge bundet i den...

• #4   3. maj 2013 Prøv at bladre igennem denne hyo ejers forum emner de sidste par år.

http://www.motorcykelgalleri.dk/bruger/68813-karsten_h

Sajmon har 100% ret i hvordan denne diskussion vil udvikle sig smiley

Læg mærke til hvor mange tidligere ejere der roser.

Udover dette deltager jeg ikke i denne tråd smiley

Mvh Brian

• #5   3. maj 2013 Jeg kender en, der har en, dog er det modellen uden "R" hvilket siger mig at det er én uden kåber. Da denne maskine var 2 år gammel skulle der skiftes klodser og skiver. Han bøvler lidt med tænding, mener at tændingsmodulerne skal skiftes.

• #6   4. maj 2013 Jeg har haft to af slagsen, en 05 med karburator, og en 08 med efi. Og jeg var fint tilfreds, på den måde at jeg købte begge cykler fra ny af, til billig penge. Man går som sagt hvad man betaler for, bremser og affjedring er milevidt fra en japaner cykel. Mine blev passet og plejet efter alle kunstens regler, og jeg så Ingen problemer med rust el lign. Havde dog et deffekt speedometer display på den nyeste(skiftet på garantien saføli) jeg syntes de kørte fint, i forhold til hvad de var. Og jeg vil hellere ha en ny maskine end en brugt slut 90'erne start 00'er maskine.

Jeg havde det mindst lige så sjovt på dem som jeg ville ha haft det på en japaner, på trods af atom drømme cykel altid har været en gsxr 750(det var bare ikke muligt med min økonomi)

Det er korrekt at finish bestemt ikke er samme højde som en japaner, og den er en tung maskine, med tung kåbe, og middelmådig affjedring og bremser.

Dog stadig hammer sjov og ok hurtig med sine 82hk eller noget i den stil

• #7   4. maj 2013 Jeg er enig med PeterT. Man får hvad man betaler for. Kørte 13k på en -08 N med sprøjt uden problemer.
    Du skal nok ikke sammenligne med R6. Hverken på finish eller egenskaber

• #10   4. maj 2013 (link fjernet) har en 2007 til salg, kørt 6300 for 30.000.

Kommentér på:
hyosung gt650R

Annonce