Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyosung gt650r
  • #1   1. aug 2014 Jeg havde en GT 650 S - magen til R modellen, bare med halvkåbe. Var ejer af den i 2 år og omkring 1200 km. Bla. en længere tur til Tyskland.

Jeg var godt tilfreds med den. Den lyder pisse godt, har et godt moment og er frækt design (smag og behag).

Deres tidl. modeller var der en del børnesygdomme med, men det løste sig viste efter 2007 modellerne - dem med sort stel. Min tabte en udstødningsventil (en af børnesygdommene), men det blev dækket af Hyosung = ingen udgidt til mig, men måtte undvære den et par uger grundet værksted. Andre børnesygdomme var rust og dårlige kontalter på de tidl. modeller. Men Hyosung er kommet efter det og højnet kvaliteten.

Du skal nok forvente at få en del modstand mod maskinen herinde. Mange sværger til en SV i stedet.

Jeg ville ikke være bange for at købe en Hyosung igen, men har nu invisteret i en HD (drengedrømmen :))

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #2   1. aug 2014 Ja jeg er en af modstanderne. Der er masser af tråde omkring den her på forummet, så brug lige 5 minutter på at søge efter dem.

• #3   1. aug 2014 Personligt ville jeg også gå uden om den.....Det er MIN mening......har svært ved at se hvad der taler for den, når man kan få så mange andre brugte maskiner til billige penge

• #4   1. aug 2014 Har selv lige solgt en - godt nok en 250gt - men den var jeg godt tilfreds med. Den kørte fint, gav ingen overraskelser. Solgte den kun pga køb af større maskine. Ingen prb med Hyosung herfra.

• #5   1. aug 2014 Jeg var sgu godt tilfreds med min naked model. Kørte 13k uden problemer og solgte med minimalt tab. Jeg ville ikke tøve med at købe igen.

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#6   1. aug 2014 Man binder måske nogle tusinde mere i f.eks en SV650 som nok er dens nærmeste slægtning, men man taber mindre på den når man engang sælger den.

• #7   1. aug 2014 Tvivler på at tabet på en sv er mindre end på en hyosung. Hyosung er billige... på et tidspunkt flader tabskurver ud. Tjente faktisk 500 kr på min 250'er og havde kørt på den et år smiley

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#8   1. aug 2014 Og på et tidspunkt er en MC så gammel at se på at ingen vil købe den, så der er tabskurven lodret.
    Det sker hurtigere for en Hyosung end en SV, men indtil da er der stadig mindre værditab pr km på en SV'er. Den kører desuden længere på literen, er lettere og nemmere at handle stumper til ift. vedligeholdelse.

Der er altid eksempler på en der har gjort en rigtigt fin handel, som f.eks dig.

Men kan du garantere at trådstarter kan det samme?

Eller skal vi forholde os lidt mere statistisk til det, som er nemmere at regne med?

Der er flere regneeksempler på det i tidligere tråde. smiley

• #9   1. aug 2014 Jeg er rigtig glad for min Hyosung GT650, den køre rigtig godt.
    Der har ikke været nogle problemer med den i det års tid jeg har haft den.

Der er nogen som ikke syntes den er lige så god/fed som en SV650, men der findes også noget som er bedre en en SV650, det gælder bare om du er tilfreds.

• #10   1. aug 2014 Den jeg har kendt til, skulle en tur forbi værkstedet for hver 1000km, for at får rettet det ene eller det andet, og det va så vidt jeg husker en 2012 model
    Jeg tør knap nok parkere ved siden af en!
    Køb dig en CBR 600, hvis du ikke kan finde ud af/gider at skrue. Min har ud over service kun været på værksted for at få skiftet en kontaktor i pumpen til 100kr - det gjorde jeg desuden selv smiley
    Sådan en halvgammel Honda rykker squ også hvad du kan finde af SVere og hoysounger både morgen og aften. Har kørt omkring 50.000+ på min
    Uden lige at vide det, så mener jeg også den er billigere end hoysoungen

• #12   1. aug 2014 42.000 km. på et par sæsoner. Olieskift hver 6000. Ventiljustering hver 12.000 km. Kml. 23. Brugt på div. Danske og Tyske grus, jord, asfalt, beton veje i hele omdrejnings skalaen, og i alt det det Danske vejr kan byde på i sæsonen. Ring Djursland til "kanten". Jeg er tilfreds. Mangler kun ABS.
    Værditab kontra det ene eller andet....Det har vel lidt at gøre med købsprisen i første fase.
    God tur derude.

Kommentér på:
Hyosung gt650r

Annonce