Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af trampolin 1.000 kr.
  • Jeg søger hjælp til diverse handyman opgaver. Det drejer sig speficikt om hjælp til ophæng af 5 x hylder, et spejl, to knager, et gardin og to Ivar IKEA skabe. 1.750 kr.
  • Installation af Husqvarna robotklipper med tråd 2.798 kr.
  • Opmontering 1.200 kr.
  • Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyosung GT650R
  • #1   19. mar 2011 Mange problemer med det elektrisk

• #3   19. mar 2011 Fin mc til prisen, men de er jo lidt stive og med gammeldags stel.

• #4   19. mar 2011 du kan være heldig at få en Kawa ER6 til kampagnepris til 75000

• #5   19. mar 2011 Synes det er en fin mc til prisen, hvis man kan leve med detajlerne : )

• #6   19. mar 2011 kan jeg godt:-) synes man får rigtig meget mc for de penge.

• #7   19. mar 2011 Du burde måske lige søge på nettet, der er mange artikler der forklarer om de problemer det mærke har...

• #8   19. mar 2011 er det ikke bare ligesom om man går og har på fornemmelsen at man komme nok aldrig af med sådan en igen. fordi der ikke er nogen der vil røre dem brugt med en ildtang?
    eller er det bare mig?

• #9   19. mar 2011 Chr.P
    Tvivler på det kun er dig

• #10   19. mar 2011 Dårlig finish, gammel teknologi - jeg kunne aldrig finde på at købe en...men det er jo dit valg

• #11   19. mar 2011 For de penge kan du vel næsten også finde en ny SV'er - som nok er ikke så lidt lettere og komme af med igen.
    For ikke tale om at få dele til, og det til riemlige penge... men besøg da Hyo gruppen her på siden, der er måske en historie eller to, du skal ha med på vejen, førend du stavnsbinder dig selv med sådan en MC !
    En grund til ikke købe sådan en frem for en Suki.. jeg kan modsat ikke finde en eneste go' grund til at købe den frem for en SV'er !!!

• #13   19. mar 2011 har en kammarat der købte en hyo gt650 sidste år og må sige jeg tager hatten af for den den køre sku udemærked, og så er de billige altså gt650 omkring 30 for en næsten ny cykel og en v2 med masser af træk, for 30 kg er det en go cykel til prisen.

• #15   19. mar 2011 Michael M - da Mc'er langt hen af vejen sælges på brugt på deres renommé, så er det ikke nok, at de "nye" er okay.

Hvis du savner referencer, så check evt. det tyske Hyo forum, eller læs Lau's indlæg her på siden (Hyo grp) eller bedre endnu, skriv og spørg hvor længe han (Lau) ventede (forgæves) på reservedele til sin.

De er uden tvivl blevet bedre - ikke mindst set i lyset af, at de nu snart er nede og koste det de er værd fra nye - men de bliver ALDRIG nogensinde en succes, er der problemer leger importøren ikke se / ikke høre, reservedele er dyre og svære at få fat i, forhnadlernettet bliver tyndere og tyndere - smager det af succes i dine øre og øjne ?

• #16   19. mar 2011 Jaaah - hvorfor tage en Licens-Suzuki, når du kan få den ægte vare.. til de samme penge??

(link fjernet)

• #17   20. mar 2011 Skruzuki er nu heller ikke altid ret hurtige med deres reservedels levering, men måske det bliver bedre med det nye hovedlager i DK

• #18   20. mar 2011 Brugtpris og så at suzuki koster det samme.

Det er så korrekt at hyosung i den prisklasse har lidt flere Hk.

Havde selv kik på en og prøvet en (2010), men syntes ikke om motorgangen, ved 60km/t hvis man kørte i 3. gear slog hvert stempelslag igennem, så det gav en rystende kørsel og da jeg så hørte hvad første service kostede, vidst 2500kr syntes det var lidt dyrt (men kender ikke prisen på den slags). Han sagde i 1. eller 2. skiftede de olie på forgaflerne.

Min mavefornemmelse sagde mig at det skulle jeg holde mig langt væk fra.

Der skulle være kommet ny importør som skulle gøre det meget bedre end den forgående, men det ændre jo ikke på dårlig brugtpris.

Så undre det mig at de har lavet dårlige cykler frem til 2006, ikke lige frem en god start hvis man har lidt erfaring og gerne vil erobre et marked

• #19   20. mar 2011 Casper L 2500,- for et service er en ok rimelig pris svært og finde billiger på andre aut honda, suzuki, kawasaki, yamaha, duc, triumph og hvad der ellers er af værksteder. så den pris er fin.
    det du kunne mærke ved 60 km/t er meget normal ved V2 maskiner. og grunden til de sikkert skifted olie i forgaflen ved 1 l. 2 service er at sån en gaffel jo fra ny lige skal slides lidt til så i den først olie vil der befinde sig mikroskopiske metaller, så det er også en go ting.

alt begyndelse er svær, de japanske/italienske/engelske/amerikanske mærker har sommetider også masser problemer når de kommer med en ny model. såå

ang din mavfornemmelse ja det er jo din fornemmelse og vis du har det bedere ved at købe en sv ja så er det jo det rigtige for dig.

puha smiley

lars

Kommentér på:
Hyosung GT650R

Annonce