771 visninger
|
Oprettet:
Læderdragt og dyr behandling {{forumTopicSubject}}
hej nogle efarne med læderdragt
bruger en fugtig microfiberklud til dyrene...
men den blir lidt rynket og se på..
hvor tit skal den ha læder balsam.. elller gør i andre ting ved det
aug 2012
Følger: 17 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 24 Svar: 192
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 868
Helt eksakt hvilke kriterier har du valgt dit "gold"produkt ud fra? (forhåbentlig ikke fordi der står "guldprodukt derpå *S*)
maj 2012
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 124
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 868
Det er selvf. fint at I synes det angivne produkt er godt, men medmindre det skal forestille en mere eller mindre skjult reklame for lige præcis denne fabrikants produkt, så er ingen jo kommet videre i mysteriet om hvorfor lige præcist dette produkt er meget bedre end en eller anden dåse til 19,95 fra Bilka.
Spørgsmålet der stilles er absolut relevant, men skal anbefalingerne have en smule relevans og tyngde, er I jo nødt til at koble nogle flere data OG argumenter på. Selv I der anbefaler produktet ved jo helt konkret ikke om produktet er dårligt i forhold til alle andre produkter.... eller...... Ej heller jeg kan påstå hverken det ene eller det andet vedr. dette produkt, og det er slet ikke det der er min pointe.
-Og man kan se mange og helt fagdatatomme anbefalinger som fx http://www.skindhuset.dk/produkter/32-laederfedtbalsam-amp-olie/777-ko-cho-line-laederfedt-225g/
Desuden skal vi nok også have defineret hvad "dårligt" og "godt" er i denne sammenhæng.
Det kunne måske også være interessant at vide eksakt hvad jeres ”fedt” er baseret på/tilsat. Er der parafiner i, polysiloxaner eller PFC'ere deri? Konserveringsmidler (hvilke) osv
Jf produktets omtale på (link fjernet) skulle det indeholde: Indeholder: Vaseline, marvolie, ægte dansk bivoks og imprægnerende plantesaft.
Der er jo ikke rigtig noget i denne recept der giver anledning til at påstå at det er et specielt godt produkt stadig sammenlignet med alle andre sammenlignelige produkter. –Og så har jeg altså visse ”allergier” overfor mange af de tåbelige ord og styrkemarkører som reklamefolket bruger og som mange åbenbart ikke kan gennemskue. Der beskrives at netop Gold-produktet er ”nærende”! Hmmmm hvordan kan noget være nærende overfor et dødt produkt – det er nøjagtig lige så tåbeligt som nærende hårshampoo eller at noget er vedligeholdsfrit (det eneste vedligeholdsfrie jeg kan komme i tanke om er noget der går meget hurtigt i stykker
Der er jo et væld af produkter på dette område inkl. sadelsæbe, olier m.v. så det kunne være yderst interessant, hvis vi kunne få nogle flere valide vurderinger baseret på fagfakta
maj 2011
Følger: 13 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 116 Svar: 1.643
god gammeldags læderfedet skal der til
Læderdragt og dyr behandling