{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læderdragt og dyr behandling
  • #1   1. jun 2013 Jeg har en DAINESE læderdragt,jeg vasker/tører næsten aldrig dragten ren for smådyr osv. rengør den kun med en våd klud umiddelbart inden jer giver den læderbalsam.Og det gør jeg ca 3 gange hver sæson. For meget vask og rens er ødelæggende!

• #2   1. jun 2013 Og så kommer det store spørgsmål jo ...... Hvordan skelner du så mellem det der er OK og det der er "shit" ? smiley ..... Og i den her terminologi kan såvel shit som OK vel også gradbøjes. eller....?
    Helt eksakt hvilke kriterier har du valgt dit "gold"produkt ud fra? (forhåbentlig ikke fordi der står "guldprodukt derpå *S*)

• #3   1. jun 2013 Det fedt Ivan anbefaler har jeg altid brugt til læder kabiner og der spiller det fanme! Til min dragt fik jeg anbefalet at købe noget spray, da det skulle være bedre, men næsten er brugt går jeg nok tilbage til mit fedt smiley

• #4   2. jun 2013 Jeg har ingen interesse i genere nogen (bevidst i hvert fald smiley ) og derfor er mine kommentarer på ingen måde personlige og jeg anfægter på ingen måde at nogle er tilfredse med et bestemt produkt……. MEN smiley
    Det er selvf. fint at I synes det angivne produkt er godt, men medmindre det skal forestille en mere eller mindre skjult reklame for lige præcis denne fabrikants produkt, så er ingen jo kommet videre i mysteriet om hvorfor lige præcist dette produkt er meget bedre end en eller anden dåse til 19,95 fra Bilka.
    Spørgsmålet der stilles er absolut relevant, men skal anbefalingerne have en smule relevans og tyngde, er I jo nødt til at koble nogle flere data OG argumenter på. Selv I der anbefaler produktet ved jo helt konkret ikke om produktet er dårligt i forhold til alle andre produkter.... eller...... Ej heller jeg kan påstå hverken det ene eller det andet vedr. dette produkt, og det er slet ikke det der er min pointe.
    -Og man kan se mange og helt fagdatatomme anbefalinger som fx http://www.skindhuset.dk/produkter/32-laederfedtbalsam-amp-olie/777-ko-cho-line-laederfedt-225g/
    Desuden skal vi nok også have defineret hvad "dårligt" og "godt" er i denne sammenhæng.
    Det kunne måske også være interessant at vide eksakt hvad jeres ”fedt” er baseret på/tilsat. Er der parafiner i, polysiloxaner eller PFC'ere deri? Konserveringsmidler (hvilke) osv
    Jf produktets omtale på (link fjernet) skulle det indeholde: Indeholder: Vaseline, marvolie, ægte dansk bivoks og imprægnerende plantesaft.
    Der er jo ikke rigtig noget i denne recept der giver anledning til at påstå at det er et specielt godt produkt stadig sammenlignet med alle andre sammenlignelige produkter. –Og så har jeg altså visse ”allergier” overfor mange af de tåbelige ord og styrkemarkører som reklamefolket bruger og som mange åbenbart ikke kan gennemskue. Der beskrives at netop Gold-produktet er ”nærende”! Hmmmm hvordan kan noget være nærende overfor et dødt produkt – det er nøjagtig lige så tåbeligt som nærende hårshampoo eller at noget er vedligeholdsfrit (det eneste vedligeholdsfrie jeg kan komme i tanke om er noget der går meget hurtigt i stykker smiley )
    Der er jo et væld af produkter på dette område inkl. sadelsæbe, olier m.v. så det kunne være yderst interessant, hvis vi kunne få nogle flere valide vurderinger baseret på fagfakta smiley

• #5   2. jun 2013 takker for info og hjæp gutter..
    god gammeldags læderfedet skal der til

Kommentér på:
Læderdragt og dyr behandling

Annonce