{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.253 visninger | Oprettet:

Blak
Blak
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 101

Køb af BMW R65 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!
Jeg har forelsket mig i en BMW R65. Igår var jeg så ude og prøvekøre sådan en, og jeg blev så positivt overrasket, at jeg nu overvejer, at købe en. Er der noget jeg skal være opmærksom på modellen? Hvor langt må sådan en egentlig have kørt, før man skal holde sig væk fra den?

Mvh.
Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af BMW R65
  • #1   9. jun 2013 Hvor dyre er reservedelene til sådan en fætter forøvrigt? Og er de til at skaffe?

• #2   9. jun 2013 stumperne er billige, hvis det er en gl. militær mc har d kun 27 hk og det er dyrt og omfattende at bygge dem til std.

• #3   9. jun 2013 Du kan finde alt til i reservedele, både nye og brugte til små penge. Men hvorfor ikke købe en R80 eller en R100, så får du meget mere for pengene.

• #4   9. jun 2013 Ole l: fordi jeg ofte har set disse modeller med kåbe, og det kan jeg ikke lide. Men også fordi mit budget og kørekort lige nu kun tillader mig at køre på R65.

Gustav: det er ikke en gs'er, så den har flere heste

• #5   9. jun 2013 Har selv kørt en del på r 65 gs de er super holdbare og uopslidelige.

Min sssters r 65 har gået 65.000 og den er stadig som ny

• #6   9. jun 2013 Der er en del maskiner som har kørt over 100.000. Skal man holde sig væk fra dem?

• #7   9. jun 2013 hvis de er velholdte er det ikke et stort problem at de har kørt langt.

• #8   9. jun 2013 Det med kåben er da ikke noget problem, den skal bare sparkes af smiley og ang. pris så kan du finde både R100 og R80 til samme priser som R65.
    En R65 kræver den ikke også det store kort ? eller tager jeg fejl.

• #9   9. jun 2013 Blak.. Ikke nødvendigvis.. Min VX'er har nu rundet 125kilo og v-strom'en runder 90kilo lige om lidt..
    Gå efter maskiner hvor der evt. ER skiftet/justeret knastkæder/strammere.. (Chims , hvis den har det, - SKAL være skiftet mindst en gang, når den når til de 100kilo)

Husk at checke for slør de vigtige steder som du lærte da du tog mc kortet..! smiley ;-)
    Især kronrørs knald kan være tidskrævende at bøvle med..
    Hvis ikke det tydeligt fremgår kædekit og klodser er nyere, elle oppe i standard..! Så kalkuler med det skal skiftes..
    Er det en bike med kardandrev, sidder der i bagdrevet en "power-joint-enhed" der tager alt sliddet, - skal normalt skiftes hver 50-80000km (afhængig af mærke - koster den 1800-2500kr og du kan med alm. Fingersnilde godt skifte den selv..der er masser af vejledninger på Y-T)
    SÅ er du lissom igang.. smiley
    smiley

• #10   9. jun 2013 Årw - du mener nok specifikt vedr. Bmw'erne og de 100 kilo..;-) ikke..?
    så se bort fra det med kædekit og så'rn.. smiley
    smiley

• König
    König Tilmeldt:
    jun 2007

MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 131
    #11   9. jun 2013 Fin maskine . . .

• #12   9. jun 2013 R65 skulle efter sydfyns mc data have 45 hk

Men tak for svar allesammen smiley

Kommentér på:
Køb af BMW R65

Annonce