657 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Køb af mc inden kortet er i hus Køb af mc inden kortet er i hus

Som overskriften siger, så synes jeg at jeg har fundet et godt tilbud på en mc, som jeg mener jeg bliver nødt til at købe smiley

Men spørgsmålet er så, kan jeg godt købe den og få ansvar forsikringen på den og syne den og alt det, når nu jeg ikke har kortet før om en måneds tid ?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af mc inden kortet er i hus
  • #1   11. jun 2013 naturligvis, du må bare ikke køre på den

• #2   11. jun 2013 nej selvfølgelig ik.. men der skulle ikke være nogle problemer i det ?

• #3   11. jun 2013 næ, du skal nok være over 18 og have førerret

• #4   11. jun 2013 Kan du sagtens, min kammerats kone har haft bil i 37år med forsikring osv, bare aldrig haft kørekort så det er ham som kører den smiley

• #6   11. jun 2013 Jeg ventede med at købe til jeg havde kortet, så kunne man også fuldt lovligt prøve en masse forskellige. En go' ting, specielt hvis man ikke helt ved hvilken stil man søger.

.. at jeg så stadig ikke har fundet den, er en anden sag smiley

• #7   11. jun 2013 Køb du den bare ! smiley Du bliver nok bare nød til at finde en, som kan køre den til syn for dig.

• #8   11. jun 2013 Kan det ikke bare være på et trailer den kommer til syn smiley

Men synes det er et så godt køb at jeg føler det ville være dumt at vente, men rart at vide, at der ingen problemer skulle være.

• #9   11. jun 2013 Arhhh... Narhhh....Jo så lad gå, en trailer går nok også lige så smiley Bare du ikke selv køre den op på traileren ! Haha.

Nå spøg til side. Hvad er det så for en mc du har kig på?

• #10   11. jun 2013 Jeg købte min mc et par måneder inden kortet var i hus, og fik af min daværende kørelære lov til at bruge min egen cykel som skolecykel. Det var rigtigt lærerigt at have sin egen cykel med på feks køreteknisk anlæg. Lækkert at kende sin egen cykels egenskaber, i stedet for en GS500 med styrtbøjle.

Selvfølgelig var det hele på eget ansvar.

• #11   11. jun 2013 Det er en GPZ 500s fra 1992

Men jeg tror nu bare jeg nøjes med at køre på skole cyklen, skal sku ikke risikere noget smiley

• Heine S
    Heine S Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 84
    #12   11. jun 2013 Jonas E: Det er et rigtig godt valg, sådan en var også min den første, (også inden jeg havde kortet smiley

Held og lykke med kortet

• #13   11. jun 2013 Da jeg købte min første MC, havde jeg ikke kortet endnu. Jeg fik en kammerat til at køre den til syn og fik plader på den.
    Så stod den og passede sig selv i garagen, indtil jeg fik kortet i hus.
    Er du gode venner med dit forsikringsselskab, kan det være de endda vil udsætte betalingen til du har kortet, det gjorde de ved mig.

• #14   12. jun 2013 Køb den da,men vent med at køre på den til du har kortet. Det kan godt være at du kan styre maskinen,men du kan ikke styre om du bliver stoppet og bliver 7000 kr fattigere. For 7000 kan man købe noget godt tøj eller udstyr smiley Held og lykke med kortet og maskinen.

Kommentér på:
Køb af mc inden kortet er i hus

Annonce