{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki SV 1000
  • #1   12. jun 2013 Dejlig V2 lyd, masser af bundtræk, masser af cykel til billige penge.

  • #2   12. jun 2013 Den er sjov, lidt blød i standart affjedring, grov motorgang med lidt karakter, bremserne er gode, især gør et sæt sinter klodser underværker. Koblings klokken kan skramle, se her http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=12325.0 Og hvis du har råd så køb en med sort stel, den er opdateret på en del punkter i forhold til den med gråt.

    Et sæt progresive fjedre for og bag, fra ex Hyperpro er en rigtig god investering


  • #5   12. jun 2013 En gang V2,, Altid V2.Lyd+De trækker som en luder i Skelbækgade!

  • #6   12. jun 2013 Thomas E Jeg kunne nok godt overtales til den nye Priller Tuono V4 smiley men ellers ja smiley Det er sådan en glad brummen, selv ved 9000rpm brummer den, bare hurtigt

  • #7   12. jun 2013 Dejlig cykel, har lige solgt min grundet dårlig siddestilling for mine ben.
    Ellers var jeg glad for den. Min var med power comander og hyperpro affjedring,hvilket giver den gode køreegenskaber.
    Du får meget cykel for små penge. Ja den skramler fra kobling og er vel det værste problem med den.
    Vær ikke bange for at købe en.
    Om det så er Naked type eller model S med fuldkåbe er smag og behag.
    S er sport og motorvej, N er by og spas.

    Min gamle cykel står til salg ved forhandler til små penge og den er tip top.


  • #8   12. jun 2013 ja det er fin traktor. Den trækker helt fint. og svinger rimelig fornuftigt! Dem jeg kender der har haft sådan en sv har ingen kritik af den. Og kan obdateres lidt på bremser og affjedring så har du en super cykel, til fornuftige penge. En rigtig bølle mc.

  • Niclas Q
    Niclas Q Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #10   12. jun 2013 Tak for de mange svar smiley
    jeg tror jeg vil begynde og kikke efter en SV 1000 smiley


  • #11   12. jun 2013 Jeg mener bestemt ikke det er en dårlig mc, tvært imod, og finder du en med pc der er kørt ind, måske gearet med et par extra tænder bag og noget opgraderet affjedring, pæn og velholdt, fra '06- og kan lide V2 brummen er du sku solgt.Og der er rigeligt overskud i motoren til at få beslaglagt kortet smiley

    Så skal det bare holde tæt så jeg kan kommet tørt rundt på Knutten.

    Men ud og prøv om det er noget for dig


  • Niclas Q
    Niclas Q Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #12   12. jun 2013 Jeg har kørt en del på en Suzuki DL 1000 Vstrome og synes den køre rigtigt godt men kunne godt tænke mig noget lidt mere sport smiley
    og det var engligt derfor jeg kom til at kikke lidt på SV 1000


  • #13   12. jun 2013 Siger det kun en gang,,,,KØB.... hvis du er til V2, Så er SV1000 toppen til prisen.

Kommentér på:
Suzuki SV 1000

Annonce