{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki sv 1000 s
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #1   8. jun 2016 Min gamle K4 kørte 106.000km uden nogensinde at slå en skæv prut, og viste ingen tegn på at give op der.

Jeg tror ikke man skal forvente at skulle lave noget videre dyrt før 200.000km...

• #2   8. jun 2016 Det spørgsmål er nok umulig at svare på, for der er mange ubekendte.
    F.eks. hvordan er den blevet passet? Hvordan er det blevet kørt?

• #3   8. jun 2016 dvs. den har ikke nogle åbenlyse svagheder man burde kende til f.eks. lige som Honda er glade for at brænde ensretter af ?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.690
    #4   8. jun 2016 Næ.

• #5   8. jun 2016 Min MC mekaniker har en sv 1000 som han kører på banen med. Den har kørt 117000km efter hånden. Han vil gerne slå den i hjel men den vil ikke dø. Da han har en motor liggende som kun har kørt 2000km som han vil smid over i stede for smiley

• #6   9. jun 2016 Mærkelig mekaniker. Ham ville jeg godt nok ikke bruge, for han er da vist ikke særlig klog?
    Han behøver da ikke slå motoren ihjel for at få den nye sat i. smiley
    Hvis det absolut er et krav at slå den ihjel, så forslå ham at tage bundproppen ud før han kører næste gang.

• #7   9. jun 2016 Koblingsskålen er en svaghed i dem, der sidder en dæmperfunktion i den.. Den er ikke sindsyg dyr, men de er set defekte ned til under 20.000 km, kendetegnet er en bankelyd, kan ses/høres på youtube..

• #8   10. jun 2016 Tak for det og fandt et foto af en i kobber farve og den er kønne end frygtet smiley
    så vil nok se om jeg kan lave den byttehandel smiley

Kommentér på:
Suzuki sv 1000 s

Annonce