858 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

MC køb i vinter halvåret? MC køb i vinter halvåret?

Da jeg lige har fået mit pap er jeg helt grøn i denne store MC verden. Så jeg kunne godt tænke mig at vide om div. Forhandlere sætter prisen lidt ned på cyklerne i vinter halvåret? Eller holder de prisen? Man har jo set før at sæson ting bliver sat lidt ned når det er uden for sæson smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC køb i vinter halvåret?
  • #1   22. jun 2013 de bliver ikke sat ned ved forhandler

• #2   22. jun 2013 Man kan jo altid prøve at handle lidt, men det koster lidt at være biker.
    En motorcykel falder lidt i pris hvert år pga den bliver ældre og der findes motorcykler i alle prisklasser.

Jeg forstår dog ikke at prisen kommer først..

• #3   22. jun 2013 Okay jeg takker smiley

• #4   22. jun 2013 det er nu du ska handle.. så du kan nyde den her i sommer.. der er lang tid til næste sommer, hvis du først vil handle til vinter, køb en nu . go sommer og gi gas.. mvh hc

• #5   22. jun 2013 Har ikke råd før til vinter smiley derfor jeg spørger smiley

• #6   22. jun 2013 I december synes jeg ofte jeg har set brandsalg af motorcykler, scootere, biler o.a.

Foråret er også der hvor folk genovevejer deres garagebeholdning og måske nosser sig sammen til at sætte motorcyklen til salg..
    Ofte fordi de mangle penge, evt til større/mindre/andet køretøj. Og de vil ofte gerne have det overstået..

Henover sommeren er der masser af aktivitet på brugtmarkedet. Og det er stadig mere eller mindre "købers marked" pga forholdsvist få købere, og forholdsvist mange der må økonomisere smiley

Det var så lige mine overvejelser/erfaringer

• #7   22. jun 2013 Januar februar er dem der ikke fik solgt i december og nu VIRKELIG mangler penge endnu mere forhandlingsvillige.

Men jeg taler udelukkende om handel med private.
    Jeg købte min første scooter hos en forhandler som 15-årig, og siden da har jeg aldrig så meget som overvejet at købe andet end reservedele, serviceydelser og udstyr hos en forhandler smiley

Jeg kan godt forstå man køber hos forhandler. Det er bare ikke så fordelagtigt til mine behov.

profilbillede
  • #8   22. jun 2013 Nu det langt fra alle der sælger fordi de mangler penge, der er også mange der bare gerne vil have noget andet.

• michael .
    michael . Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 36
    #9   22. jun 2013 er der nogen der sælger noget mere er det ikke kun blevet til bytte

• #10   23. jun 2013 der er ihvertfald flere byttebud end kontantbud hos mig , men det passer mig også fint - elsker at bytte smiley

Kommentér på:
MC køb i vinter halvåret?

Annonce