{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Ktm, eller andre cross-lignende maskiner? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg er lidt ude efter en maskine, som jeg både må køre på, og som skal være i stil med en crosser.

Min lærer har en Ktm EXC 250, er jeg ret sikker på. Men hvor finder man sådan en, og i såfald, er der andre muligheder inde for den genre?

Jeg kender ikke så meget til det forskellige, så er meget åben for forslag! smiley

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ktm, eller andre cross-lignende maskiner?
  • #1   1. jul 2013 Siden du kun er 18, så må du ikke kører på sådan en KTM. Max 125cc og 15 heste.

    Det begrænser udvalget en del, kig evt. på 123mc.dk og se under 125cc og offroader (med afgift). Hvis du ikke er særlig høj er en Kawasaki D-Tracker måske noget for dig, men det er en lille maskine. Jeg mener også at Yamaha laver en 125cc offroader (WR125 måske?)


  • #2   1. jul 2013 Der er ikke så meget tilsalg af de små enduro cykler, så måske du skal en smut til tyskland for at finde den du søger. Hvis du skal bruge den til vejen altså have afgift på den vil jeg råde dig til noget 4takt.
    Hvis det er kennet der er din lærer er det en 300 exc han har smiley


  • #3   1. jul 2013 Nikolaj:
    Med mindre han har kortet på gamle regler.


  • #4   1. jul 2013 kørte på en yamaha xtx 660 sidste år mega lækker og køre på med rigtigt godt træk

    kender måske en der ville af med hans hvis det skulle have indterasse


Kommentér på:
Ktm, eller andre cross-lignende maskiner?

Annonce