647 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

92 & 95 Oktan = Fup?? 92 & 95 Oktan = Fup??

Fik at vide af bossen idag at han kendte en der kørte benzin ud til tankstationerne og han sagde at han havde kun 1 slags benzin med betyder det at 92 og 95 er det samme eller blander tankstationerne det selv op?? synes hvertfald ikke det fedt at betale mere hvis det er det samme smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  92 & 95 Oktan = Fup??
  • #1   15. jul 2006 mange steder har de kun 95 i tankene selvom der står 92 på standeren!!
    Så man får 95 til 92 pris, jeg tanker det dog ikke, dan man jo ikke være helt sikker :o/

• #2   15. jul 2006 Det kommer lidt an på hvor stor tankstationen er, om der både er 92 og 95 oktan.
    Man kan i mange tilfælde kigge på påfyldningen ved tanken, for at se hvor mange tanke de har i jorden.

• #3   15. jul 2006 jeg har tanket diesel fra en benzin stander, man kan aldrig vide hvad fanden de propper i

• #4   15. jul 2006 Synes bare det ville dejligt at vide at man fik hvad man betalte for eller i det mindste som Thomas siger få 95 også kun betale for 92 smiley

• #5   15. jul 2006 sådan har det været i længe, derfor tanker jeg kun 92

• Morten !
    Morten ! Tilmeldt:
    jul 2006

Emner: 4 Svar: 63
    #6   16. jul 2006 Man spare jo hele 6 øre per liter.. hvis du køber 17 liter har du spare.. hold nu fast.. over 1 hel krone..

• #8   16. jul 2006 Du får hvad du betaler for.
    Problemet før i tiden, enkle steder, var pladsen til alle produkter.
    Det vil sige at tankede du 92 fik du 95, igen meget få steder.
    Efter at den røde oktan 98 er udgået er plads problemet væk.
    Da der før i tiden var plads problemer, kan jeg oplyse at shell ikke, fra 1994 og frem, havde stationer i Nordjylland hvor der kunne tankes 92 istedet for 95 og at Statoil, i Nordjylland, i sammeperiode havde en enkel eller to stationer.

Ingen bliver snydt, alle får mindst det der betales for.

Som Morten så rigtig skriver, er der jo en svimlende besparelse ved dette lille tric smiley

Med venlig hilsen
    tidliger benzin og olie chauffør.
    Preben

• #9   16. jul 2006 Det er vel mere en princip-sag som jeg udemærket kan forstå, men på den anden side er det så lidt at det ik er det værd, hehe

• #10   16. jul 2006 princippet er det vigtigste. du bliver jo taget ved røven. ikke meget men hvor er grænsen? iøvrigt er det vel urelevant da 99% af alle cykler kører ligeså godt på 92 som 95

• #11   17. jul 2006 Præcis!!!
    Det er nemlig en principsag, er egentlig pænt ligeglad med om jeg sparer 20 øre eller 50 kr om måneden jeg vil bare gerne have hvad jeg betaler for!!

Hvis jeg køber en cola vil jeg heller ikke have en Cola Light ikke fordi jeg ikke kan lide det men ville jeg have en Cola light ville jeg købe en Cola light..... Its as simple as that!!

Hmmm.... sidder faktisk og bliver helt Cola liderlig nu!

• #12   17. jul 2006 det er en vandrehistorie det der er opvokset på en bezinstation og har hørt mange kunder spørge ti det
    men det er og bliver en vandre historie

Kommentér på:
92 & 95 Oktan = Fup??

Annonce