Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motorcykel stel
  • #1   19. jul 2013 David: Hvis det var dig der havde en MC med afgift, ville du så splitte den ad, for at sælge stellet? Nej vel.

Og hvis der endeligt er nogen der har skadet deres mc, og vil sælge stellet... tror du så de sælger det billigere end det du skal give i afgift? Nej vel..

Så finder du endeligt et stel, så skal du give det samme som afgiften, og ovenikøbet bygge hele lortet over..

Du må ikke misforstå dette som provokerende, jeg er bare nysgerrig..
    Hvorfor er det at nogle naive tosser, kommer på den tanke, at der et eller andet sted i DK, ligger en masse stel med afgift og bare flyder, eller tror i man kan få træer hvorpå der gror stel med afgift?

Ironi KAN forekomme..

• #2   19. jul 2013
    MORTEN,,
    Det er jo en "billig" måde at få en ny mc på,,hvis man er, gør det selv mand,

• #3   19. jul 2013 Langt de fleste motorcykel stel er med afgift, og når man køber dem følger der en mængde reservedele med,motor,hjul,lygter,tank,skærme...... You name it! De fleste er faktisk samlet så de ligner en mc smiley

Det er sådan stel med afgift sælges i DK.

Mvh Brian

• #4   19. jul 2013 jeg har været så uheldig at jeg har fået stjålet mit stel og en masse dele men har motor endnu og ville gerne selv bygge den op igen, men køber jo ikke en hel mc og smider en masse væk...

jeg kunne måske bare være heldig at der var en der måske havde et stel fra en skade hvor stel ikke fejlede noget...eller en mc der er mega billig til salg..der var der mine tanker var ;-))))

• #5   19. jul 2013 Hvem fanden stjæler et stel ?? Hmmmmmmm..... Verden er af lave!

Tror ærligt, at du vil have mere held med at sælge de stumper du har, end at skaffe et stel med afgift.

Ellers skal du håbe på at der kommer en skadet cykel tilsalg, men det er jo heldigvis ikke hver uge der smutter en intruder uden kasko i svinget:-)

• #6   19. jul 2013 Thomas: læs nu og forstå, det er jo ikke en billig måde at få en ny mc på. For den findes ikke.

Som jeg skriver. Hvis der endeligt er et stel til salg. Så koster det det samme som afgiften. Så det eneste du får ud sf det, er ekstra arbejde

• #7   20. jul 2013 Morten, det er da ikke helt rigtigt.. Du kan godt finde stel der er MEGET billige.. Netop fordi ingen vil købe et stel, der koster det samme som afgiften.. så havde folk jo købt en hel..

David - der er en forhandler et sted omkring Horsens, som gør i ophug af MC'er - dog er de fleste af hans uden afgift, men ring da til ham, så kan han jo ringe til dig, når han har en han ikke har trukket afgiften på endnu.

• #8   24. sep 2017 Det kan sagtens lade sig gøre søg efter en større MC ophugger og du har dit stel

Kommentér på:
motorcykel stel

Annonce