2.119 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
motorcykel stel motorcykel stel
hey jungs
nogen der ved hvor man kan købe motorcykel stel med afgift,jeg skulle gerne bruge en til en vs 1400 intruder
0 synes godt om
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 80 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.329
Og hvis der endeligt er nogen der har skadet deres mc, og vil sælge stellet... tror du så de sælger det billigere end det du skal give i afgift? Nej vel..
Så finder du endeligt et stel, så skal du give det samme som afgiften, og ovenikøbet bygge hele lortet over..
Du må ikke misforstå dette som provokerende, jeg er bare nysgerrig..
Hvorfor er det at nogle naive tosser, kommer på den tanke, at der et eller andet sted i DK, ligger en masse stel med afgift og bare flyder, eller tror i man kan få træer hvorpå der gror stel med afgift?
Ironi KAN forekomme..
aug 2012
Følger: 17 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 24 Svar: 192
MORTEN,,
Det er jo en "billig" måde at få en ny mc på,,hvis man er, gør det selv mand,
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.025
Det er sådan stel med afgift sælges i DK.
Mvh Brian
mar 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 37
jeg kunne måske bare være heldig at der var en der måske havde et stel fra en skade hvor stel ikke fejlede noget...eller en mc der er mega billig til salg..der var der mine tanker var ;-))))
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.025
Tror ærligt, at du vil have mere held med at sælge de stumper du har, end at skaffe et stel med afgift.
Ellers skal du håbe på at der kommer en skadet cykel tilsalg, men det er jo heldigvis ikke hver uge der smutter en intruder uden kasko i svinget:-)
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 80 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.329
Som jeg skriver. Hvis der endeligt er et stel til salg. Så koster det det samme som afgiften. Så det eneste du får ud sf det, er ekstra arbejde
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Emner: 50 Svar: 392
David - der er en forhandler et sted omkring Horsens, som gør i ophug af MC'er - dog er de fleste af hans uden afgift, men ring da til ham, så kan han jo ringe til dig, når han har en han ikke har trukket afgiften på endnu.
jun 2014
Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 1
motorcykel stel