{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

michelle t
michelle t
Tilmeldt:
9. mar 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Suzuki cb 500 VS. kawazaki er-5 {{forumTopicSubject}}

som overskriften lyder.. hvad er den store forskel på disse to, de ligner jo hinanden udseens mæssigt, men er der nogle forskelle på dem som sådan?

(nysgerrig, er total grøn på området smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki cb 500 VS. kawazaki er-5
  • #1   22. jul 2013 Intet og efter 2000km bliver de kedlige, find noget 600ccm.

  • #2   22. jul 2013 Jeg mener at Cb 500 har skivebremse i bag, hvor kawa er-5 har tromle. Hvis du overvejer at købe så kik også suzuki gsf 600 bandit, her for du 4 cyl istedet for 2. Men begge er da ok cyker.

  • #4   22. jul 2013 CB 500 går for at være en yderst pålidelig og tro makker. Det tror jeg også ER-5 er, men jeg har dog kun prøvet CB 500. Forvent ikke en racer, men det behøver man heller ikke for at have det sjovt.

    Ud og prøv dem begge smiley


  • #5   22. jul 2013 Det hedder en Suzuki GS 500 - Honda CB 500 - Kawasaki ER-5
    ;O)


  • michelle t
    michelle t Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #6   22. jul 2013 godt set james smiley lille huskefejl hehe

  • #7   22. jul 2013 Kender en der køre en ER-5 og det virker bare , men som der vist allerede er nævnt så skal du vist ud at prøve dem smiley

    Jacob

    alt under 600cc er for kedeligt og kun for tøsedrenge smiley


  • #9   22. jul 2013 Jeg har 2 er5 som skolecykler. De kører bare.
    Og kan de det med den behandling de får, så kan de holde til alt!
    Syntes faktisk de køre fantsktisk. Let at smide rundt med, økonomiske og se både ud som en rigtig motorcykel og ik en knallert. De er solidt bygget.
    Meget mc for små penge.
    Plus de er vandkølet, så render ik varme i kø.


  • #10   22. jul 2013 der er ikke mange motorcykler der bliver kedelige efter 2000km - så kører du for meget ligeud Nik smiley har haft fornøjelsen af at have en er-5 med som rejsekammerat på adskillige rejser rundt omkring i europa og ejeren keder sig bestemt ikke endnu

    den trækker også fra min 600cc smiley


  • #11   22. jul 2013 Michelle, både Honda CB og Kawasaki ER (og Suzuki GS) er gode maskiner som vil bringe mange gode år med sig smiley ta´ bare den du bedst kan lide at sidde på.

  • #12   22. jul 2013 Ja Jacob ville have skrevet 1000 men der har sku lige sneget en 600cc ind her men tror snart den bliver byttet med noget 1000cc smiley

    Men godt du hygger dig på din lille knallert smiley


  • #13   22. jul 2013 hmm...som skrevet, så må det vist komme an på en prøvetur, for de er mere eller mindre brygget over samme opskrift.

    Ang. ccm og sjov, så så den honda 125cc produktions racer som var med på Knutten med Zenergy i juli ganske underholdende ud !


  • #15   22. jul 2013 Jeg har selv en gs 500 og har haft den siden jeg var 6 års tid og jeg syntes endelig ikke den er blevet kedelig. den er endda stadig droslet. så jeg har da mulighed for at ændre lidt på det. men har endnu ikke syntes det har være nødvendigt så. jeg har ikke haft problemer med den af min. smiley håber du finder noget du kan lide...


  • #16   22. jul 2013 Har også haft en GS500 og var egentlig rigtig glad for den. Der er efter min mening ikke den store forskel på de to motorcykler. De har begge nogle fordele og ulemper. En GS500 er lige så stabil som en ER-5 - det er en rigtig traver. En ER-5 har vandkølet motor, som er en fordel ved by- og køkørsel i varmt vejr, men tromlebremse i bag, hvor GS'eren har luftkølet motor, men skivebremse i bag. Da jeg købte min var ER-5 generelt prissat en del højere end i dag, så derfor købte jeg en GS'er og har aldrig fortrudt det.

  • michelle t
    michelle t Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #17   24. jul 2013 Mads M:
    Hvad er fordele, ulemper og generelt forskellen på skivebremse og tromlebremse?


Kommentér på:
Suzuki cb 500 VS. kawazaki er-5

Annonce