1.538 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Sonny B
Sonny B
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 7

Suzuki LS650 Savage - Kilometer vs. alder Suzuki LS650 Savage - Kilometer vs. alder

Hej herinde.

Jeg er på vej ud for at investere i min første MC og har efter en masse læsning og nogle prøveturer på forskellige maskiner fundet ud af, hvad jeg vil og med stor succes. Det skal simpelthen bare være en Suzuki LS 650 Savage. Jeg faldt pladask for den da jeg prøvede den.

Jeg ved selvfølgelig godt at der er mange andre ting at tage højde for, men såfremt maskinen kører og lyder fint, hvad er så generelt den bedste indgangsvinkel i forhold til km vs. alder?

Mere specifikt har jeg kig på en 1991 som har kørt 10.000 km (forhandler) og en 2002 som har kørt 17.000 km (privat). Samme pris. Er der en tommelfingerregel i forhold til, hvor jeg gør det bedste køb?

Jeg takker for assistancen og ser frem til flere indlæg her på siden i fremtiden smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki LS650 Savage - Kilometer vs. alder
  • #1   5. aug 2013 91 eren har nok fire gear, hvor den anden har fem, men det er vel hovedforskellen.

Alderen betyder næppe noget.

Bortset fra at cyklen har en tendes til at sive lidt olie i toppen (kosmetisk betydning og at den skal have en ny knastkædestrammer hver 20000 (meget let gjort) så er det en kanongod cykel, og jeg forstår din glæde ved den. Hvis du så giver den lidt højere risers og et lige styr, så kører den til og med godt,

NB! pas på ikke at trække gnister med den-den har en temmeligt sart elektronisk anordning til dekompressions/snøfte ventil.

Men en dødscharmerende cykel

• Sonny B
    Sonny B Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 7
    #2   5. aug 2013 Hej Knud og tak for svaret!

Jeg har bla. allerede læst flere af dine indlæg herinde, for at få bekræftet mit valg og lære lidt om cyklen, på et niveau så også os dødelige kan være med. Og mange tak for det iøvrigt.

Men det jeg i virkeligheden ser dig skrive, er at jeg skal gå efter 91'eren først?

• #3   5. aug 2013 91,eren har højst sandsynligt rundet de 100.000 km første gang.

• #4   5. aug 2013 Du skal da give et bud på min... der kommer i hvert fald ingen reperationer i lang tid smiley

• #5   5. aug 2013 Prisen er nu sat ned... til gengæld er den fast! ...bare for at undgå forvirring ift. ovenstående kommentar smiley

• #6   6. aug 2013 En cykel af den type med +100000 som er behandlet ordentligt er sikkert også OK

• #7   6. aug 2013 Det kan den sagtens være smiley
    Men prisen skal også afspejle kilometerne smiley

• #8   8. aug 2013 Den behøver da slet ikke ha rundet de 100 tusind kilometer.. Det er chancen ihvertfald ikke ret stor for.. ca. 500 km. pr. sæson er meget normalt for nogle mennesker at køre.. Jeg tror jeg ville vælge den nyeste.. Ikke kun fordi den har 5 gear, som faktisk skulle være noget mere at fortrække end 4 gears modellen, men cyklen er jo ca. ti år nyere.. Hellere ti år yngre end 10tusind km. mindre efter min mening..

Kommentér på:
Suzuki LS650 Savage - Kilometer vs. alder

Annonce