Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki LS650 Savage - remhjul?
  • #1   1. sep 2014 http://www.birgersbilligebilboeger.dk/
    Prøv at ringe til ham her, og bestil dig en Haynes eller Clymer bog over din cykel, så behøver du ikke spørge, og så får du ikke 10 forskellige svar, hvor du så kan lave dit eget lille lotteri om hvilket er det rigtige! Eller sagt på en anden måde, jeg ved det ikke, har ikke haft det af, og jeg gider ikke gå ud på værkstedet og slå det op i bogen!

• #2   1. sep 2014 på med en luftnøgle, så burde det kunne lade sig gøre.

• #3   1. sep 2014 Du skal løsne baghjul, så remmen kan løbe over tænderne. Så åbner du låseskiven foran, bruger luft til at rykke møtrikken af. Husk at sæt en NY låseskive på, de kan ikke genbruges..! Du vil nødig ædelægge gear axlen fordi det løsner sig under kørslen.

• #4   1. sep 2014 Er der en fare i/bøvl med at bruge en "almindelig" top? (Jeg råder sgu ikk' lige over en luftnøgle)

• #6   2. sep 2014 Sorry, men det er noget fis. Du kan ikke spænde den ordenligt med topsæt og med den i gear...

Det ikke de 20 kr værd at rette låseskiven op... Du bør bukke øre flere steder på skiven, for at den er korrekt låst. Strålerne på låseskiven bliver slidte... Ligepludselig har du en løs møtrik og man hører det først, når det er for sent og pulley/ axel har taget skade...

• #7   2. sep 2014 Sorry, men der er mere fis. Ifølge manualen, tager man møtrikken ved at blokere bagbremsen, og så skrue den løs smiley og sjovt nok omvendt når det skal samles! Jeg kan så heller ikke lige få øje på, hvordan man vil stramme den med det rigtige moment (ikke at jeg hænger mig i det, men det er der jo nogen der gør) med en luftnøgle. Så kiggede jeg alligevel i bogen (haynes) og som jeg forudså (nu skal jeg bare forudse lottotallene, så er den hjemme) vælter det ind med meninger, så vælg en, så svært er det heller ikke.

• #9   3. sep 2014 Nu har jeg skiftet mit forreste remhjul og det var faktisk ret nemt at gå til!!
    Jeg skiftede det egentligt fordi jeg har fået at vide, at jeg således kunne komme en skurrende lyd til livs. Det viste sig desværre IKKE at være tilfældet. Er der andre bud på, hvad der kan være årsagen til den skurrende lyd?

• #10   3. sep 2014 Det kan være at remmen skal smøres, ved godt det lyder åndsvagt, men der findes faktisk noget der hedder remspray! Men ellers skal du bare have en ordentlig udstødning på der kan overdøve de irriterende smålyde!

Kommentér på:
Suzuki LS650 Savage - remhjul?

Annonce