2.215 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

lappe huller i skærm lappe huller i skærm

Hej med jer.
Er så småt opstartet med et projekt hvor jeg skal have en ny/brugt bagskærm på min mc, hvor der er nogle gamle huller fra den forrige cykel som skal lappes.
Men hvilken løsning er bedst her?
karosseri lim, co2 svejsning, lodning eller noget helt 4.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lappe huller i skærm
  • #1   3. okt 2013 Er det jern skal det svejses... Alt andet er fusk... Men nemmere med et billed... Kommer også an på hva du selv kan eller hvem du kender... Jeg ville klart fortrække og få det svejst..

• #2   3. okt 2013 hvis der er gods nok ville det helt klart være at foretrække at få det svejst

• #3   3. okt 2013 det er jern. men er bare bange for at svejseren skal lave hul i min skærm. Den er jo ikke særlig tyk. der er cirka 9 huller i skærmen der skal lappes/fyldes. på størrelse med en lillefinger negl.
    Det skal lige siges at jeg ikke selv har en svejser men kender da nogle som har.

• #4   3. okt 2013 Hvis det er metal kan det svejses, uanset tykkelse. Er det tyndt, skal du bare flytte hænderne noget hurtigere smiley

• #5   3. okt 2013 Eller læg messing bag inden du svejser så er det ingen problemer... Så få du det bare svejst...

• #6   3. okt 2013 Som Lars siger - skal du svejse i tynd plade, så lig en messingklods på bagsiden! Den absorberer meget af varmen og hjælper mod varme trækninger i metallet etc. Det trick brugte vi altid på pladeværkstedet, når der skulle svejses i tyndt materiale. Vi havde messingklods i forskellige profiler, så man kunne svejse forskellige steder.

• #7   4. okt 2013 amatører....!! en smed kan sgu lukke et hul med en co2-svejser uanset størrelse på hullet og tykkelsen på pladen....... Hvis det ikke kan gøres uden hjælpemidler, så har i ikke fattet en bønne af jern/ståls fleksibilitet......!!!

• #8   4. okt 2013 Har forstået masser...nu er det her jo et forum og jeg kender ikke personens evner. Så det var blot en lille hjælp hvis han har problemer...

Kommentér på:
lappe huller i skærm

Annonce