757 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

M L
M L
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Ny motorcykel? Ny motorcykel?

Jeg har efter hånden set et par stykker og jeg tænkte at der var nogen herinde som kunne hjælpe mig, da jeg ikke selv kan finde ud af det. Jeg søger en motorcykel eller knallert 45 (ved det ikke) med rørformet stel og kæde træk. Der er vist kun plads til en person og den er ikke kæmpe stor. Ved ikke om det er er scooter eller motorcykel, men hvis i har et link ville jeg blive glad. På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny motorcykel?
  • #1   21. jul 2006 Suzuki FZ 50 ?

Link: (link fjernet)

• M L
    M L Tilmeldt:
    jul 2006

#2   21. jul 2006 Det er ikke en Fz 50 nej. Den er noget større og har rørramme. Ved godt at Fz 50 har firkantet rørramme, men nej. Det jeg søger er rimelig ny tror jeg. og noget større end en fz'er

• #3   21. jul 2006 det er ikke de der 45 knallerter der skal igne en chopper som fx bilka har haft solgt vel?
    ellers er det sikkert en jinlung prøv at søge mc og skriv jinlung

• #4   21. jul 2006 Ellers må du iggen MC-revyen. Her er mange MC men ikke alle!
    (link fjernet)

• M L
    M L Tilmeldt:
    jul 2006

#5   21. jul 2006 Det er heller ikke en chopper wannabee, hehe. Den ser meget mere enkel ud, og har så vidt jeg kan huske ikke så stor en tank. Den ligner lidt en cykel, med forstærkning og motor hvis nogen kan følge mig.

• M L
    M L Tilmeldt:
    jul 2006

#6   21. jul 2006 Det ligner den meget. Nogen der ved om der er produceret lignende modeller. Den jeg har set havde så vidt jeg kan se kraftigere kædetræk og højere bagpå.

• M L
    M L Tilmeldt:
    jul 2006

#7   21. jul 2006 Nogen der evt har erfaringer med tuning af motoren på denne madass eller lignende? En ide om hvad man kan få ud af 125 cc, hvis man gør noget ved den?

• M L
    M L Tilmeldt:
    jul 2006

#8   21. jul 2006 Det var mere fordi madass'en ikke var så stor. Ved du hvor mange heste rgv'en har?

• #9   21. jul 2006 hvorfro tune 125 istedet for at købe en der er større? hvad er det der er så fedt ved den knallert siden det lige er den du vil have?

• #10   21. jul 2006 kan man hive 60 hk ud af en 125 ccm motor???? så holder den da også max en sæson så.

• #11   21. jul 2006 Måske det er den her (link fjernet)

Kommentér på:
Ny motorcykel?

Annonce