1.629 visninger
|
Oprettet:
Ny bruger på MC Galleri :) {{forumTopicSubject}}
Hej er ny bruger på MC galleri.
Har lige et spørgsmål angående oprettelse af crosser på denne hjemmeside.
Bruger normalt kun Bilgalleri.dk men har fået fingrene i en fin Yamaha 250cc crosser. Og kunne godt bruge nogle fif og fakta omkring cross. Så ville høre om det er i orden at oprette en crosser på denne hjemmeside?
Der er desværre ikke noget der hedder moto cross galleri. Så denne hjemmeside må være det tætteste mand kommer.
Mvh. Jimmy og god aften til alle!
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.570
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Jo flere billeder og jo mere info - jo nemmere kommer den ind.
Velkommen til.
jun 2013
Følger: 18 Følgere: 11 MC-er: 6 Svar: 507
dec 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
jul 2013
Følger: 28 Følgere: 226 MC-er: 9 Emner: 48 Svar: 813
Men jeg vil bestemt ikke stoppe dig fra at hygge rundt herinde. Synes generelt medlemmerne er flinke til at hjælpe til, samtidig med at man kan have lidt sjov i en sober tone.
dec 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Må lige se om den bliver oprettet herinde eller derinde.
Men ihvertfald tak for svarene
maj 2007
Følger: 2 Emner: 21 Svar: 893
Hvis du kan lide patter, motorcykler og en fed tone.
Så er du kommet det rigtige sted.
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.112
Og nice babe Simonsen, helt glat som vi kan li dem og blød som en hestemule
Ny bruger på MC Galleri :)