Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Crosser/Motard
  • #1   3. feb 2014 KTM helt klart. men bliver nok en ældre sag hvis du kun vil smide 20K. smiley men du skal ihvertfald have min. have 450cc ellers er den simpelthen for trist og køre på landevejen på.

• #2   3. feb 2014 Husky 610te rigtig god til pengene. har selv haft en.

• #3   3. feb 2014 Altsåå, der står nogle xt600 rundt omkring til den pris, ellers er der som sagt den Husqvarna, som Søren J også siger, der er vist en til salg af den model. xt600'eren skulle vist være den med mest kraftoverskud til motorveje/landeveje og også noget af det mest loyale og med mest udstyr smiley Tror det er det bedste til en begynder.

• #4   4. feb 2014 Der er ingen genveje til en Motard.
    Det hele afgøres af hvor mange kompromisser du vil acceptere.

Hvis den du drømmer om koster f.eks 50k er der ikke en genvej til 20k.
    Jeg ved det ikke er det du spørger om, men min indbakke flyder over med beskeder fra brugere der mener at hvis man "bare lige".. og "muligvis"... "Afgiften er da nok kun 10k"....
    Som frederik skriver er en XT600 en rigtig god og stabil maskine der kan få looket for små penge, men den kan ikke levere noget der minder om motardkørsel med mindre du smider en formue i den.. og der vil den heller ikke være perfekt.
    Enduro/crossmaskiner med motardhjul er udelukkende legetøj og er reelt ikke brugbart til transport.

• #5   4. feb 2014 Så får du ikke en større motor smiley
    http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/MC/145230-suzuki-suzuki-dr-750-s-big
    T

• #7   4. feb 2014 Det er jeg ret sikker på at der kan, jens smiley

Kommentér på:
Crosser/Motard

Annonce