997 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Kaskoforsikring Kaskoforsikring

Hej

Jeg vil hører hvor i har jeres MC forsikret?

Jeg har selv en R6er og er 25.. og bliver afvist de fleste steder når man spørger på kaskoforsikring eller os er prisen så at det ikke hænger sammen.. men en ansvarsforsikring kan tegnes hos de fleste selskaber

Det er bare mange penge ikke at have forsikret

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaskoforsikring
  • #1   19. feb 2014 der er så mange emner om netop dette

har du ikke mange forsikringer kan du ikke forhandle og forvendt derfor så 20000 kr i forsikring eller en mega høj selvrisiko,. og lige meget hvordan du regner skal du jo tænke på hvor hurtigt de beløber overskrider din mc's værdi og derved regne på om det kan svare sig hvis den ellers står sikkert der hvor du bor

kan se du har en R6 den har vel en værdi på 40.000 så det ikke mange penge kontra hvad du typisk vil få tilbudt forsikring pris.

• #2   19. feb 2014 Vær så artig. 8135,- med fuld kasko. Lidt mindre end 20 kliks smiley

http://www.123mc.dk/forsikring/

• #3   19. feb 2014 holda magle de må da tage alle dk's unge ryttere mon ikke der er en hage?

• #4   19. feb 2014 Selvrisiko på 10.000. Det er vel en slags hage. Det kan man alligevel få mange kåbedele til en R6'er for.

• #5   19. feb 2014 Cykel: ninja 636 Årg 05
    er 23 og har ingen erfaring. Jeg fik dette tilbud i dag:-)
    Selvrisiko 5k

profilbillede
  • #6   19. feb 2014 Hos hvem @Graver

• #7   19. feb 2014 GF.. Men man skal normalt være 30 hos dem. Så det er med at tale pænt til dem og finde det jydske krejler-gen frem smiley

• #8   19. feb 2014 Graver hvis du vælger at tage imod det tilbud så tjek din police når den kommer ind ad døren. Jeg fik lignede tilbud med selvrisiko på 5k. Jeg sagde ja tak, men da policen kom var selvrisiko pludselig 10k fordi jeg var under 30. Da jeg fik tilbuddet kendte de godt min alder. Jeg skrev til dem flere gange at mit tilbud lød på 5k selvrisiko, men han sagde skrev bare at sådan var reglerne. Det endte med efter 4-5 mails at jeg bad ham sende den videre til hans chef hvor han skulle skrive jeg gerne ville tage imod tilbuddet med de 5k i selvrisiko - det lykkes smiley

Kommentér på:
Kaskoforsikring

Annonce