598 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Kaskoforsikring....! Kaskoforsikring....!

Hey alle... Har været ude og købe en ny MC, som er så dyr at kasko er nødvendigt! Derfor: ...Hvor finder man et forsikringsselvskab der gider forsikre det umulige, hvis man kan sige det!? For jeg er 20 år, og den har 999 ccm!

Har sikkert været vendt mange gange...

Så please skriv...!!!! Og gi evt. nogle eksempler. forresten, så det en racer..

Jacob..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaskoforsikring....!
  • #1   22. maj 2007 det er altså ik off topic mester, altså den der tror jeg sagtens du kunne få forsdikret ved tryg

• martin d
    martin d Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
    #2   22. maj 2007 Hvad er det for en cykel? Mærke, model og årgang. Kan fortælle at jeg 29 år skal betale 18000 for min Ducati 749 hos Tryg-gruppeforsikring med en selvrisiko på næsten 10000. Billigt...? nej vel!

• #3   22. maj 2007 er det den vtr som er på det sidste billede i din profil du har købt

• #4   22. maj 2007 Glem kasko med din alder og en 1000 ccm sportsmc.
    Sørg for den ikke bliver stjålet. Nemmere sagt end gjort I know.
    Du kan for to års præmie om ikke et købe en bike i Tyskland.
    Såfremt du ikke skader stellet ved et evt. styrt, kan du så overflytte friske dele fra den tyske til din afgiftsplagede danske mc.
    Mvh.
    Jan L

• #5   22. maj 2007 lige mine ord Jan. det gør jeg i hvert fald. Jeg har også alarm og startsspærre på og den står ALTID inde om natten.

• #6   22. maj 2007 Tror det er umuligt at finde en billig forsikring!

Jeg har haft store problemer med min!

Det forsikringsselvskab jeg bruger i mit firma ville have 82kkr (-rabat) for at forsikre min mc med kasko.
    Og det selvom jeg har forsikringer hos dem for omkring 40kkr om året og er elitebillist!! ¨

Danske forsikringsselvskaber er fuldstændigsidsyge! det kan slet ikke forsvare de priser de priser det tager!

• #7   22. maj 2007 Hej Det er s.. svært med de der forsikringsselskaber, er selv forsikret i selskabet Vestjylland, der kan man ikke blive forsikret som 20 årig. Så pas på dig selv og din mcer og spring kaskoen over. Mvh Gert .

• #9   22. maj 2007 Strada hvis han havde gjort det i den rækkefølge, havde han jo ikke haft den fede og store kværn nu smiley
    Man skal ikke gå af vejen for et impulskøb af den kaliber !

• #10   22. maj 2007 Tryg er ikke de bedste jeg har 7års skadefri og er 25år og skulle give 15000.- i kasko for min mille

Har den hos lærestandens brandforsikring til 7500.- med kasko, 2300.- selvrisiko og vejhjælp

Tror det bliver svært at få en god pris når du er 20 år og ikke har noget ancernitet eller hvis du kan har 2 år nu hvor du er 20....

Ring rundt det er det bedste svær da der er kæmpe stor forskel på priser

• #11   22. maj 2007 Det bedste er nok du selv ringer rundt til samtlige forsikringsselvskaber du kan komme på.
    Jeg syntes ikke altid det er til at hitte hoved og hale på, hvem som betaler hvad .. hvor i landet på en given mc.

• #12   22. maj 2007 Gf forsikring er nok de billigste mht ansvars forsikring

• #13   22. maj 2007 thisted amt forsikring er også pænt billige

• #14   22. maj 2007 hvis det er vtr du har på din side, så er tryk nok det billigste du finder hvis du ikke er panser eller skolelære, de har nogle ok priser igennem deres job, nå men jeg har haft sådan en til 10400 årligt på deres super bike forsikring,.....som 39 årige! så måske er det bedst/nemmest at skaffe en anden dåbsattest.
    ved dog at nykredit er begyndt at rørepå sig med mc forsikring til nogle ok priser!
    mht vtr, TOP NICE

• #15   23. maj 2007 Jeg gir 10k om året for min 400cc mc som går ind under sports mc, er 19 og ingen tidligere køretøjer i mit navn...
    Det er self med kasko^^

• #16   23. maj 2007 Heh, og så en mindre vigtig detalje, det er ved Alm. Brand smiley ^^

Kommentér på:
Kaskoforsikring....!

Annonce