{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.742 visninger | Oprettet:

Fzr 1000 exup-ventil hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej. jeg kiggede lige på min exup ventil idag da jeg har en lille mistanke om den ikke er justeret korrekt eller noget.

Jeg har så læst/set på youtube med forskellige videoer hvordan det burde være . som fx denne : http://www.youtube.com/watch?v=iVWpD54FaPA Ved godt det er en r1 men burde det ikke være det samme system??

Men min exup ventil , står med "armen" over hullet når den er slukket, når den så sættes til tænding bliver den ved med at stå der. men når den startes og når der gives gas bevæger den sig godt nok og op og ned som den skal, men den går så helt ned med armen foran hullet igen når gassen slækkes, og ikke som de ca 45grader som den gør på youtube klippet. Er det fordi kablet er alt alt for løst? det er da lidt løst, men ikke helt vildt synes jeg.. eller hvad kunne problemet være? hvis det altså er et problem og det er sådan det normalt er på en fzr 1000 fra 91 smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fzr 1000 exup-ventil hjælp
  • #3   2. mar 2014 Jamen min står jo perfekt over hullet. Det gør den så både når den er slukket,sat til tændning, og er startet. Den ryger jo ikke op på de ca 45grader som i klippet når den blir sat til tændning og startes??
    .


  • #5   2. mar 2014 Okay det var godt at høre smiley så er den da ikke helt gal smiley

  • #7   3. mar 2014 Hey tak for svar. Men jeg ved ca godt hvordan den skal justeres. Mit spørgsmål er bare om en fzr1000 exup ventil burde gå op og stå de 45grader med "armen" som man justere med over hullet, når den er startet, eller om den bare skal stå nede foran hullet hele tiden med armen når den er startet

  • #10   3. mar 2014 Det er bare super hjælp smiley men vil det så sige den burde åbne fuldt når man slukker igen , eller står den bare fremover mes gafflerne nede foran hullet tror du??

  • #12   5. mar 2014 Jamen problemet på min er at den hele tide stiller sig over hullet. Konstant. Den køre ikle lige op og stiller sig ligesom den på klippet.

    Er der ik nogle herinde med en fzr 1000 som lige skal tjekkes om deres exup er super ?? Så kan de lige gi en melding om hvordan deres er??


Kommentér på:
Fzr 1000 exup-ventil hjælp

Annonce