{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP TIL EXUP VENTIL PÅ FZR
  • #1   20. mar 2009 Jeg mener at den er magen til på en R1 '98.
    på servo motoren går der 2 kabler ned til udstødningen.
    den øverste på servo til nederst udstødning
    og omvendt for den anden.

    Justering.
    Hvis du kigger på exupen på udstødningen, kan du se i venstre side at der er et U stykke og bagved er der et hul til en skrue.
    Her skruer du en 4mm skrue i.

    Oppe ved servo motoren på kablerne, skal du så strammer dem helt til og derefter en halv omgang tilbage.

    Fjern skruen ved udstødningen og den er færdig justeret.


  • #2   20. mar 2009 Hey Brian T

    Prøv at kontakte Bo B fra min venneliste.. han har kørt på sådan en fætter i et par år og laver vist det meste selv.. Kan være han ved noget.. smiley Om ikke andet kan han lige kigge hvordan de sidder på hans..

    Held og lykke med det..


Kommentér på:
HJÆLP TIL EXUP VENTIL PÅ FZR

Annonce