{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af mc
  • #2   13. mar 2014 2002 er et kg lettere.. og kører 2km mere på toppen..
    hvad med km stand på dem?


  • #3   13. mar 2014 er der kun indsprøjtningen til forskel?
    syntes at jeg har læst noget om et strammere stel osv.
    2002 km 22000
    2000 km 36000
    er ikke bekymret for km på den model, da motoren er utrolig stærk!


  • #4   13. mar 2014 tag 02ern

  • #5   13. mar 2014 Den med sprøjt er sikkert billigere i brug, sådan er det med biler, ihvertfald

  • #6   13. mar 2014 De 2 helt store forskelle på F4 og F4i er frontkåben (og hvad dertil hører) og så indsprøjtningen, derudover er der en række mindre forskelle på de 2 modeller, forskelle i hjulvægt, skiver, digitale instrumenter, interne motorkomponenter, affjedringskomponenter osv - F4i findes også i 3 forskellige versioner, den alm. version, FS-versionen (sport) og FR-versionen(Rossi replica), de 2 sidste mere sportslige modeller, med en række forskelle til den alm F4i. Er der så stor forskel på F4 og F4i - Well, det er der ikke rigtig enighed om, nogle foretrækker faktisk F4 frem for F4i. Personligt synes jeg ikke, der er den helt store forskel køredynamisk, men F4i'eren er lidt mere lækker og opdateret, men også typisk noget dyrere, så ingen konkret anbefaling herfra, det må være din egen oplevelse af modellerne der afgør.

  • #7   14. mar 2014 smiley tak for svaret Michael, det kunne jeg sgu bruge ....

Kommentér på:
køb af mc

Annonce