{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

Problemer med kørekortet {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg fik mit kørerkort (A2) i sommers, men da kortet kom stod der jeg måtte kører A1 - A2 og A. Er det en trykfejl eller er jeg nu inde i registret som A billist også? Ringede til min kørerlærer som bare sagde at det skulle jeg være glad for.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med kørekortet
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #1   19. mar 2014 Hvis ikke du opfylder kravene for A kørekortet, så må du ikke føre maskiner der kræver det - trykfejl eller ej...

Men om det så bliver opdaget, er en helt anden ting...

• #2   19. mar 2014 En ting er hvad der står på dit kort - Det kan være en trykfejl. Vigtigere er det hvad der står i systemet. Hvis du bliver stoppet af politiet på en A maskine og de tjekker dit kørekort elektronisk, så finder de højst sandsynligt ud af at du kun har til A1/2. Og så er det ligegyldigt hvad der står på dit kort - du bliver busted alligevel.

Så jeg ville få det fikset smiley

• #3   19. mar 2014 Gå på den lokale politistation, sig at du ikke kan finde dit kørekort og du ikke kan undvære det. Så skal de vel give dig et midlertidigt, og så kan du jo se hvad du har til, ifølge deres oplysninger. En eller to dage efter, går du så ind igen og meddeler dem, at du "heldigvis" har fundet dit kørekort, ulykke overstået og du fik opklaret hvad de har registreret om det.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #4   19. mar 2014 Ja eller spørg dem om det der står på dit kørekort er korrekt?

• #5   19. mar 2014 Ja sidst jeg fik nyt kørekort, stod der er andet navn og cpr nummer,, men med mit foto.

D har ikke styre på det, ikke nok med det de ville have penge for at lave et nyt til mig, indtil jeg brokket mig ret meget.

Kommentér på:
Problemer med kørekortet

Annonce