{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.511 visninger | Oprettet:

Prisen på grisen (aka SVinet aka sv1000s) {{forumTopicSubject}}

Hej MCG.

Jeg skriver lige for at hører jeres mening til en pris på en MC jeg overvejer at købe.

Det drejer sig om en Suzuki sv 1000s fra 2004 (ind reg 2006)

Den har løbet 52000 km, står meget pæn, den har fået bremse kalibre fra en kawa ninja, forgaffel fra en gsxr 750, en oehlins justerbar bagdæmper, og lidt andre potter og sådan.

Den står ikke i original farve med er blevet om-lakret, og den har haft 4 ejer i alt - hvoraf jeg tror den ene har givet den nogle tæv - men er sådan en cykel ikke bygget til det?
Jeg har taget en tur på den den kører udemærket.

Hvad skal sådan en koste????

Prisen er 40.000, men fordi den skal have nyt bagdæk og kædekit kan jeg nok få den for 35000.
Er det en god pris?

Sidst, når MCen er over 10 år- skal den så synes ved ejer skift (eller gælder det først ved første ind reg?) - den er sidst synet i marts 2013.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prisen på grisen (aka SVinet aka sv1000s)
Kommentér på:
Prisen på grisen (aka SVinet aka sv1000s)

Annonce