{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

Ny MC {{forumTopicSubject}}

Halløj smiley
Er kommet til lidt mønt igen efter huskøb, og så vil jeg sgu have mig en anden MC som forkælelse smiley
Men hvad skal man vælge ??
Jeg er til det hele undtagen Chopper ..

Er blevet noget lun på Honda CB (2006) og Yamaha XJ6N .. Men det er over min prisklasser smiley

- Har 20-30.000 kr at gøre godt med ..

God weekend !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny MC
  • #1   27. apr 2014 åbn markedet, indtast 15-30k og gå amok, der er VIRKELIG mange fede maskiner til salg i den prisklasse. Når du har fundet dem du er lune på, så kan du spørge specifikt til de modeller, eller kig i de mange lignende tråde herinde. smiley God fornøjelse, der er ikke meget der er sjovere end at købe mc - måske lige at køre på dem smiley

  • #2   27. apr 2014 Kan se du har haft en sv 650 før sådan en havde jeg også en gang og havde så en pause på mc og købte så en suzuki gsxr 600 fra 97 som jeg enlig er glad for, fordi den er til at betale og så kan den også køre en bane dag hvis det skulle være..

    Men nu har jeg så købt en bane racer så nu ville jeg gern have noget hvor man sider lidet mere op og uden kåbe.. Men hvis du kunne være intraseret i min så skrive så finder vi en far pris


  • #3   27. apr 2014 CBR600 - gerne den opdaterede PC31'er - i god stand koster ikke mange penge. F.eks. een af dem her:

    http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/MC/140616-honda-cbr-600-f3

    (link fjernet)

    (link fjernet)

    (link fjernet)

    (link fjernet)

    CBR'en kan mere end de fleste her nogensinde vil kunne udnytte (kender en som gav drengene på R1'erne og GSXR'ene baghjul på de små veje på sin CBR).



  • Martin V
    Martin V Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 14
    #4   27. apr 2014 Hej!

    Du kan komme og kigge på min: http://www.dba.dk/yamaha-fz-6-600-ccm-98-hk/id-1007546606/

    Jeg ville i øvrigt holde mig fra både XJ6 og CB 600. De er ret kedelige. Udover FZ'eren så ville jeg nok anbefale Kawasaki ER6. Den er ret sjov og frisk.

    -Martin


  • #5   27. apr 2014 På med en annonce : jeg har 30 af de lange, hvad har du ? Så kommer der nok noget at vælge imellem

  • #6   27. apr 2014 Gode bud smiley

    Martin
    Nu koster din jo ikke 30.000 :kr


Kommentér på:
Ny MC

Annonce