12.342 visninger
|
Oprettet:
Hyosung. Skal skal ikke. {{forumTopicSubject}}
Hey.
Har fundet et ret godt tilbud på en Hyosung GT650 2005 model hos en forhandler i Aalborg. I de test jeg har læst om den har den fået hug for en dårlig forgaffel og svag forbremse, men har så senere læst mig til at det skulle være ok på 05 modellen.
Er der andre kedelige fejl ved den end de 2 nævnte ting?
Ved godt en SV'er er lettere og demed lidt sjovere på snoede veje. Men jeg kan ikke få en SV650 for de samme penge, inkl garanti.
/
Jesper
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 709
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 12 Emner: 190 Svar: 2.102
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.757
Tror det kniber med gensalgsværdien på grund af mærket, modsat SV650 der er en velkendt cykel.
Jeg vil til hver en tid vælge en cykel fra et kendt mærke, og helst en lidt senere evolution af en model så børnesygdommene er klaret.
mar 2004
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 144
der får man virkelig hva man betaler for.
køb hellere en ældre model af et anerkendt mærke.
der findes snart ikke nogen der gider at skrue i den slags maskiner mere.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Hyosung er ikke ny teknologi bøffet sammen af uuddannede kulier i en sweatshop ien bengalsk provins!!!
Sydkorea er blandt de højest udviklede industrinationer i verden. Det er muligvis ikke feinschmecker dimser som MV Augusta, men efter min mening er de udmærkede standardprodukter.
Der er et pænt antal Hyosungbrugere her i MCG. Tag dog lidt mere kontakt med dem. De burde kunne svare i andet end holdningsprægede generelle vendinger.
Held og lykke:-)
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 127 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.072
Mvh Charlotte
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 1.036
men søg på det her i forum
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 709
Unskyld Jesper, jeg prøvede på at hjælpe med at få nogen ting frem.. Men jeg kan da godt fortælle dig hvor gude skøn i huihungehung er hvis det er det du vil høre.. for helvede hvor du ødelagde min nat der...
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 709
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 49 Svar: 709
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.466
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.466
maj 2005
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 270
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
Min cykel fra 1990 har mindre rust end det der! Indvendig i stellet vel og mærket (man kan jo godt titte ind nogle steder)..
Men men men.. Lad os nu se om 5 år, hvordan det går med Hyosong der!
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.466
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
Det er bare for dumt sådan noget, for de glemme lige at tænke på, at mennesker som Stephan går ud og fortæller alt og alle, at de ikke skla handle der.. Det samme gør alle dem der har fået det fortalt osv osv.. Til sidst er der jo ingen kunder..
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.579
undskyld stave maaden men sidder i usa og de har gemt nogle taster held og lykke :0)
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.938
mar 2006
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 62 Svar: 199
Har en kammerat der sidste år måtte vente 14 dage på at få sin mc tilbage. Den skulle bare have skiftet en modstand.
Så et godt råd er... HOLD DIG FRA DEM
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Takker
/
Jesper
mar 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 13 Svar: 91
Jeg købte en ny Suzuki hos Bikes and Parts i februar. Firmaet overholder INGEN aftaler, og jeg endte med en ny mc UDEN fabriksgaranti.
Mit råd: Hold dig langt væk fra Bent og Bikes and Parts.
Mvh.
Jan.
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.466
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 58
Motorcykler har stået ude hver dag de sidste 3 år, men der er faktisk intet rust eller ir at se på den.
Self. er mc'eren slidt at se på, men det er nu mere alle prøveturene.
mar 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 16 Svar: 46
maj 2009
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 235 Svar: 222
Den bremser som lort. Kan dog afjælpes med grove sinther klodser. Men bliver aldrig god.
Forhjul afjedring er ikke eksisterende. Den hænger i gaffelben.
Den vibrrerer som en pladevibrator.
Finish er grinagtig.
Hans er fra 2005 og han sælger garanteret gerne. Intereseret?
maj 2009
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 235 Svar: 222
Der er forskel på kørsel. Er man oppe i alleren og er forsigtig er det sikert ok. Den der giver gas bliver slemt skuffet.
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 70 Svar: 645
købte 30/12 09 en hyosung gt 650 med 12000 på klokken!
siden har jeg kørt godt 1500 kilometer i vinter/salt lage !
som ventet og som set på mine andre vintercykler gennem tiderne er det hård kost for en mc.
hyosungen starter som en mis, der er nogle få pletter ,men meget lidt og selvfølgelig kommer der mere efter så meget salt på vejene!!
min foreløbige vurdering,og det efter at have haft ca 24 mc,ere gennem tiderne::
teknikken er fremragende bremserne , køreegenskaber over middel, god gasrespons (med sportspakke 90 hk) har kun spottet lidt frigears problemer ved stilstand !. meget fornuftige reservedels priser !
efter vinterkørsel dagligt næsten,hælder jeg 2 kander opvaske varmt vand over hyosungen ikke andet ! og selv min moto guzzi får samme tur!
køb bare hyosung
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 70 Svar: 645
Hyosung. Skal skal ikke.