{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.186 visninger | Oprettet:

Hyosung. Skal skal ikke. {{forumTopicSubject}}

Hey.

Har fundet et ret godt tilbud på en Hyosung GT650 2005 model hos en forhandler i Aalborg. I de test jeg har læst om den har den fået hug for en dårlig forgaffel og svag forbremse, men har så senere læst mig til at det skulle være ok på 05 modellen.
Er der andre kedelige fejl ved den end de 2 nævnte ting?
Ved godt en SV'er er lettere og demed lidt sjovere på snoede veje. Men jeg kan ikke få en SV650 for de samme penge, inkl garanti.

/
Jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hyosung. Skal skal ikke.
  • #1   2. aug 2006 ER der ik noget med at mange har rustproblemer??? ik noget jeg ved om der er hold i...

  • #2   2. aug 2006 Hmm ikke andet end at hyosung går i stykker når man kigger på det .. men om det er en skrøne ligesom Skoda/suzuki er det for biler, ved jeg ikke?!?

  • #3   2. aug 2006 Nicholas: Jamen jeg vil gerne høre noget med hold i..... Tror heller ikke du tror på mig når jeg fortæller dig at en FZR/YZF gearkasse kun er til at åbne op for at skide i...

  • #4   2. aug 2006 Nu er jeg ret skeptisk overfor Hyosung, må jeg indrømme..

    Tror det kniber med gensalgsværdien på grund af mærket, modsat SV650 der er en velkendt cykel.

    Jeg vil til hver en tid vælge en cykel fra et kendt mærke, og helst en lidt senere evolution af en model så børnesygdommene er klaret.


  • #5   2. aug 2006 NEEEEJ hold dig langt væk fra det skidt.
    der får man virkelig hva man betaler for.
    køb hellere en ældre model af et anerkendt mærke.
    der findes snart ikke nogen der gider at skrue i den slags maskiner mere.


  • #6   2. aug 2006 Det her minder mig altså om, hvad man for år siden sagde om japanske biler og motorcykler.

    Hyosung er ikke ny teknologi bøffet sammen af uuddannede kulier i en sweatshop ien bengalsk provins!!!

    Sydkorea er blandt de højest udviklede industrinationer i verden. Det er muligvis ikke feinschmecker dimser som MV Augusta, men efter min mening er de udmærkede standardprodukter.

    Der er et pænt antal Hyosungbrugere her i MCG. Tag dog lidt mere kontakt med dem. De burde kunne svare i andet end holdningsprægede generelle vendinger.

    Held og lykke:-)


  • #7   3. aug 2006 Jesper hvis du er til meget dagligt vedligehold, dårlig lakering osv, så køb dig en hyosung..

    Mvh Charlotte


  • #9   3. aug 2006 desuden nævner jeg lige at der er nogle der har haft et problem med den forhandler i Aalborg.
    men søg på det her i forum


  • #10   3. aug 2006 "Nicholas: Jamen jeg vil gerne høre noget med hold i..... Tror heller ikke du tror på mig når jeg fortæller dig at en FZR/YZF gearkasse kun er til at åbne op for at skide i..."

    Unskyld Jesper, jeg prøvede på at hjælpe med at få nogen ting frem.. Men jeg kan da godt fortælle dig hvor gude skøn i huihungehung er hvis det er det du vil høre.. for helvede hvor du ødelagde min nat der...


  • #11   3. aug 2006 men dog men dog.. er det rustproblemer vi har dér!!!!

  • #12   3. aug 2006 Puuuha nu er jeg mere rolig.. måske jeg skulle have talt til ti først.. hahaha smiley

  • #13   3. aug 2006 Jeg er den glade ejer af en Hyosung. Jeg har ikke haft et eneste problem med den. Den hverken ruster eller falder fra hinanden bare man ser på den. Jeg er ikke over den hver dag og kører ikke i regnvejr. Hvilket jeg heller ikke vil gøre selvom jeg havde købt en suzuki. Det er rigtigt at 2004 modellen blev kritiseret men allerede i 2005 modellen, havde de rettet op disse kritik punkter. Et andet plus er at reservedelene koster ca. det halve af hvad de gør til Suzuki.

  • #14   3. aug 2006 Kender faktisk en der har haft flere problemer med sin SV650 i samme periode som jeg har haft min Hyosung

  • #15   3. aug 2006 Smuk valg af svar til en som prøver at hjælpe dig Jesper... eller hvad?

  • #16   3. aug 2006 Phew.. Efter det eksempel Réne E viste frem der, så er jeg da lettere skræmt!!
    Min cykel fra 1990 har mindre rust end det der! Indvendig i stellet vel og mærket (man kan jo godt titte ind nogle steder)..
    Men men men.. Lad os nu se om 5 år, hvordan det går med Hyosong der! smiley


  • #17   3. aug 2006 Jeg vil lige knytte en kommentar til det første link stephan C henviser til. Det viste sig at der ikke var noget som helst galt med motoren. Det var ren og sker tilkøring. Har hørt fra flere som bl.a. køre Ducati, at det faktisk er et kendt fænomen som går i sig selv når motoren er kørt til. Har heller ikke oplevet det siden jeg oprettede det indlæg.

  • #18   3. aug 2006 Hovsa - der røg Bikes&Parts ud af foretrukne.. Et sted jeg aldrig handler!
    Det er bare for dumt sådan noget, for de glemme lige at tænke på, at mennesker som Stephan går ud og fortæller alt og alle, at de ikke skla handle der.. Det samme gør alle dem der har fået det fortalt osv osv.. Til sidst er der jo ingen kunder.. smiley Too bad..


  • #19   3. aug 2006 hey. den er billig og du skal forvente boerne sygdomme. og jo du faar hva du betaler for, men hvis man saa kunne stramme grebet paa de forhandler dig saelger skidte. er den sku iorde. jeg er sku glad for min. men der er da tidspunkter hvor jeg taenker at jeg ville oenske at jeg havde koebt en suzuki. men den gaar sku godt. men ville sku ik give 35 40 kilo for en suzki for 95, men smag og behag. hoerer gforskellige ting om b og p.
    undskyld stave maaden men sidder i usa og de har gemt nogle taster held og lykke :0)


  • #20   3. aug 2006 SKAL IKKE ! Køb hellere en SV'er

  • #21   3. aug 2006 Jeg vil lige tilføje til stephan c´s kommentar, at jeg heller ikke har hørt noget godt om bikes & parts.
    Har en kammerat der sidste år måtte vente 14 dage på at få sin mc tilbage. Den skulle bare have skiftet en modstand.

    Så et godt råd er... HOLD DIG FRA DEM


  • #22   3. aug 2006 Jeps det var B6B. Holder mig væk.

    Takker

    /
    Jesper


  • #23   3. aug 2006 Gør det ikke!

    Jeg købte en ny Suzuki hos Bikes and Parts i februar. Firmaet overholder INGEN aftaler, og jeg endte med en ny mc UDEN fabriksgaranti.

    Mit råd: Hold dig langt væk fra Bent og Bikes and Parts.

    Mvh.
    Jan.




  • #24   3. aug 2006 Så lige på dba at en R model fra 2005 er sat til salg til 75.900 altså 10.000 under nypris på et år. Det er da ganske normalt for en helt ny cykel, er det ikke??

  • Mike L
    Mike L Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 58
    #25   7. aug 2007 Jeg arbejder hos en Hyosung forhandler hvor vi lige netop har den model du har kigget på, som demomodel.
    Motorcykler har stået ude hver dag de sidste 3 år, men der er faktisk intet rust eller ir at se på den.
    Self. er mc'eren slidt at se på, men det er nu mere alle prøveturene.


  • #26   16. maj 2009 Har lige kørt 2 dage i padborg på en af slagsen ... dog som en glad amatør ...

  • #27   12. sep 2009 En af vennerne har en.

    Den bremser som lort. Kan dog afjælpes med grove sinther klodser. Men bliver aldrig god.
    Forhjul afjedring er ikke eksisterende. Den hænger i gaffelben.
    Den vibrrerer som en pladevibrator.
    Finish er grinagtig.

    Hans er fra 2005 og han sælger garanteret gerne. Intereseret?


  • #28   12. sep 2009 Min kammis har aldrig ramt kantsten eler andet.

    Der er forskel på kørsel. Er man oppe i alleren og er forsigtig er det sikert ok. Den der giver gas bliver slemt skuffet.


  • #29   10. mar 2010 hejsa,faldt lige over denne tråd!!!

    købte 30/12 09 en hyosung gt 650 med 12000 på klokken!

    siden har jeg kørt godt 1500 kilometer i vinter/salt lage !

    som ventet og som set på mine andre vintercykler gennem tiderne er det hård kost for en mc.

    hyosungen starter som en mis, der er nogle få pletter ,men meget lidt og selvfølgelig kommer der mere efter så meget salt på vejene!!

    min foreløbige vurdering,og det efter at have haft ca 24 mc,ere gennem tiderne::

    teknikken er fremragende bremserne , køreegenskaber over middel, god gasrespons (med sportspakke 90 hk) har kun spottet lidt frigears problemer ved stilstand !. meget fornuftige reservedels priser !

    efter vinterkørsel dagligt næsten,hælder jeg 2 kander opvaske varmt vand over hyosungen ikke andet ! og selv min moto guzzi får samme tur!

    køb bare hyosung


  • #30   15. jul 2010 der kom lidt skår i glæden,,da spedometeret stod på ´knap 16000 km,, et ventilhovede knækkede af bagerste topstykke,og så skal der jo ikke meget fantasi til,,,,,,,,,! har skaffet andet topstykke men kniber lidt med top-pakningen desværre-men efter 2006 skulle der ikke være de problemer

Kommentér på:
Hyosung. Skal skal ikke.

Annonce